Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- ثبت نام بدون آزمون دوره دکتری دانشگاه صنعتی امیرکبیر از 15 فروردین ماه سال 98 آغاز و تا نیمه اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش روز چهارشنبه گروه دانشگاه ایرنا ، دانشگاه صنعتی امیرکبیر به منظور ارتقای کیفی دوره های دکتری و حمایت از استعدادهای درخشان و در چارچوب ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری و آیین نامه داخلی، تعداد محدودی از فارغ التحصیلان و دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد را برای ورود به دوره دکتری سال 99-98 بدون آزمون در فروردین ماه 98 پذیرش می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرایط عمومی برای پذیرش درخواست متقاضیان از فبیل داشتن معدّل حدّاقل 16 در مقطع کارشناسی، داشتن معدّل حدّاقل 17 (بدون احتساب نمره پایان نامه) در مقطع کارشناسی ارشد، داشتن حدّاقل نمره 18 پایان نامه در مقطع کارشناسی-ارشد است.
براساس گزارش دانشگاه امیرکبیر ، متقاضیان باید حداقل یکی از این شرایط اعم از یک مقاله معتبر علمی پژوهشی داخلی یا نمایه شده بین المللی که نام متقاضی بعد از حذف نام استاد راهنمای پایان نامه، نفر اوّل باشد، ثبت یک اختراع با داوری و تأیید نهایی سازمان پژوهش-های علمی و صنعتی ایران، رتبه اوّل تا سوّم انفرادی یا اوّل گروهی در جشنواره های علمی معتبر بین المللی، دانشجویان کارشناسی ارشد ترم چهارم در صورتی که جزو رتبه های اوّل، دوّم یا سوّم باشند و رتبه اوّل تا پانزدهم نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور، است .
لازم به ذکر است، مدارک دوره های مجازی، نیمه حضوری یا غیرحضوری، آموزش محور، دانشگاه های غیرانتفاعی و دانشجویانی که مدارک خود را از دانشگاه های خارج از ایران دریافت نموده اند برای ورودی بدون آزمون، بررسی نمی شود.
همچنین، درخواست متقاضیانی که واجد شرایط پذیرش هستند از سوی اداره استعدادهای درخشان و المپیادها به دانشکده ها ارسال می شود.
همچنین متقاضیان می توانند از طریق سایت اینترنتی pgrad.aut.ac.ir/3/applicant اقدام به ثبت نام خود نمایند.
یادآور می شود، متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس الکترونیکی http://www.aut.ac.ir مراجعه کنند.
**9465**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي پذيرش بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به آیت‌الله رئیسی اعطا شد

رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه، مدرک دکتری افتخاری این دانشگاه را به رئیس‌جمهور اعطا کرد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی که بعدازظهر سه‌شنبه به وقت محلی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به پاکستان به شهر کراچی مرکز ایالت سند سفر کرده است، در حضور «محمدکامران خان تسوری» استاندار و «سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت پنجاب، جمعی از نمایندگان مجلس ایالتی و مقامات محلی و تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه کراچی، مدرک دکتری افتخاری این دانشگاه را از پروفسور «خالد عراقی» رئیس این دانشگاه دریافت کرد.

پروفسور عراقی در این مراسم تصریح کرد: این مدرک دکتری افتخاری نظر به سوابق تحصیلی و مدارج علمی رئیس جمهور در زمینه فقه و حقوق و نیز سابقه فعالیت طولانی آیت‌الله رئیسی در حوزه قضایی به ایشان اعطا می‌شود.

دانشگاه کراچی به عنوان بزرگترین دانشگاه پاکستان قدمتی ۷۳ ساله دارد و یکی از مهمترین و معتبرترین دانشگاه‌های منطقه است که دانشجویان ایرانی زیادی نیز در آن مشغول تحصیل هستند.

رئیس‌جمهور روز دوشنبه سوم اردیبهشت به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در صدر هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی به پاکستان سفر کرد.

رئیس جمهور در این سفر پس از استقبال رسمی با نخست وزیر، رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و سنا و همچنین فرمانده ارتش و استاندار پنجاب پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سفر به لاهور و کراچی از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در ادامه سفر خود به پاکستان است.

دیگر خبرها

  • (عکس) رئیسی دکتری گرفت
  • دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به آیت‌الله رئیسی اعطا شد
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی
  • آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد