Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - ادن اِزار، هافبک بلژیکی تیم فوتبال چلسی می‌گوید سبک کاری مائوریتزیو ساری و گارسیا بیشتر به فلسفه‌ فوتبالی او نزدیک‌تر است. ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادن اِزار که شایعه جدایی وی از چلسی در پایان فصل جاری به شدت مطرح است و گفته می‌شود مقصد بعدی وی رئال مارید خواهد بود، در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه چلسی گفت: تمامی مربیانی که من با آنها تا کنون کار کرده‌ام، چیزهایی به من یاد داده‌اند، از کلود پوئل در لیل گرفته تا مائوریتزیو ساری در چلسی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه آنها دیدگاه متفاوتی از یکدیگر به فوتبال داشته‌اند و به همین خاطر من بازیکن امروزی هستم. همه مربیانی که با آنها کار کرده‌ام توصیه‌های مهمی به من کرده‌اند. ژوزه مورینیو خاص بود، اما سبک کاری ساری و گارسیا بیشتر به فلسفه‌ فوتبالی که من دوست دارم، نزدیکتر است. در کل همه آنها چیزهای زیادی به من داده‌اند.

چلسی به دنبال استخدام زیدان

هافبک بلژیکی آبی‌پوشان لندنی همچنین در خصوص بهترین بازی‌اش برای تیم ملی کشورش اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی با برزیل در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2018 - دیداری که به برتری 2 بر یک بلژیک انجامید - بهترین بازی تمام دوران حرفه‌ای من در رده ملی بوده است، آن هم در بازی که من نه گلی زدم و نه پاس گلی دادم. مردم در مورد گلزنی من صحبت می‌کنند، اما ما به صورت تیمی بازی کردیم و فراموش نکنیم که شکست دادن برزیل همیشه سخت است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط چلسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چلسی چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها

به گزارش ورزش سه، بعد از گل سوم تیم ملی فوتسال توسط سعید احمدعباسی، شادی بازیکنان تیم ملی فوتسال یکی از عکس‌های ماندگار تاریخ فوتبال را در خاطره‌ها زنده کرد.

امروز بعد از گل سعید احمدعباسی، دو بازیکن دیگر ‌تیم ملی علیرضا رفیعی‌پور‌‌ و محمدحسین درخشانی روی‌ دوش او‌ پریدند که محسن داودی عکاس فدر‌اسیون فوتبال این قاب را ثبت کرد.  

این عکس یادآور یکی از قاب‌های تاریخی فوتبال ایران است. در پایان بازی ایران و مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بعد از سوت داور، علیرضا جهانبخش و‌ رامین رضاییان روی دوش سردار آزمون پریدند و شادی کردند.

دیگر خبرها

  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • خلاصه بازی آرسنال ۵ - ۰ چلسی؛ برد با چاشنی تحقیر و صدرنشینی + ویدئو
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • از اندی گارسیا تا نادال؛ جود بلینگام در کنار ستارگان مشهور جهان در مراسم لوریوس / عکس
  • دلار حواله به ۴۱ هزار تومان نزدیک شد
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها
  • هنوز هم تا حد مرگ از ژوزه مورینیو می‌ترسم!‏