Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از زندگی، حضرت آیت الله خامنه‌ای در بیانیه‌ای مهم و راهبردی با تشکر از حضور سرافرازانه و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به تبیین ویژگی‌های مسیر پر افتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و برکات خیره‌کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداختند و با تأکید بر امید واقع‌بینانه به آینده و نقش بی‌بدیل جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمانها، خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران مقتدر، الزامات این جهاد بزرگ را در ۷ سرفصل اساسی بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 رهبر انقلاب 40 سالگی انقلاب اسلامی بیانیه رهبر انقلاب جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

دوم اردیبهشت ماه سالروز  تشكيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور عمق هوشمندی و دوراندیشی حضرت امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) از آینده‌ای است که فلسفه وجودی سپاه را پدیدار می‌سازد. این نهاد انقلابی، کارآمدی خود را در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه های پیشرفت و آبادانی به منصه ظهور رساند و به عنوان بازوی قدرتمند پاسداری از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، حامی ملت، حافظ امنیت ملی و مایه عزت و اقتدار ایران عزیز است و همین امر دلیل خشم دشمنان قسم خورده انقلاب از سپاه است.

 

پاسداران جان برکف، در طول همه ی سال های بعد از دفاع مقدس نيز به عنوان حافظان امنیت و آسایش، تمامی تهدیدها را به جان خریدند و فتنه ها و توطئه های داخلی و خارجی را نقش بر آب ساختند و به بهای جان خود، ایران عزیز اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح کشور از گزند آسیب ها، در امان نگه داشتند.

 

و امروز نیز خدای بزرگ را شاکریم که نصرت‌های بی پایانش پیش روندگی منظومه دفاعی و امنیتی کشور را تضمین و نیروهای مسلح مؤمن و شجاع ایران عزیز به ویژه پاسداران سرافراز انقلاب اسلامی را در پیگیری راهبرد قدرت افزایی و متوقف نشدن در پیشرفت‌های افتخارآمیز و نیز پاسخ قاطع و پشیمان کننده به هرگونه تهدید ناشی از جبهه دشمن، مصمم‌تر و عازم‌تر ساخته است.

 

اینجانب سالروز تأسیس سپاه را به فرماندهان دلیر و همه پاسداران میهن بویژه پاسداران جان برکف آذربایجان غربی که هماره نقشی سترگ در تامین امنیت، محرومیت زدایی و آبادانی این خطه دارند تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم تحت فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب( مدظله العالی) همواره پیروز و سربلند باشند.

 

محمدصادق معتمدیان

استاندار آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق خوانند
  • عکس| غزلی از رهبر انقلاب که در آستانه عملیات وعده صادق خواندند برای نخستین بار منتشر شد
  • وعده صادق تحول جدی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • بیانیه سپاه قائم استان سمنان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام استاندار آذربایجان شرقی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • بیانیه سپاه حضرت ابالفضل(ع) به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • فرمانده کل ارتش سالروز تأسیس سپاه را تبریک گفت