Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده دانشگاه علوم پزشکی ارتش گفت: آماده پذیرش دانشجویان خارجی از کشور‌های دوست و همسایه و تعاملات علمی با مراکز معتبر طب نظامی دنیاست. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سرهنگ پزشک «علیرضا خوشدل» در نشست خبری که در دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شد، گفت: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی ارتش داری ۳۵ رشته مقطع در آموزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی ارتش هم اکنون در پنج دانشکده و هشت بیمارستان آموزشی خود دارای قریب به دو هزار دانشجوست، افزود: دانشگاه علوم پزشکی ارتش تا کنون بیش از ۶ هزار دانش آموخته تربیت کرده است.

سرهنگ خوشدل با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی ارتش در حوزه تامین نیروی انسانی نه تنها برای ارتش بلکه برای سایر نیرو‌های مسلح اقدام می‌کند، گفت: این دانشگاه در جهت توسعه زیرساخت رشد سریعی داشته است که افتتاح بزرگترین مرکز دندانپزشکی نیروی‌های مسلح در ماه‌های اخیر از جمله این موارد است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی ارتش در سال‌های اخیر موفق به کسب مقام اول کمیته‌های تحقیقات دانشجویی در جشنواره ملی رازی، مقام‌های ۵ و ۸ المپیاد علمی کشور و ۱۲ مورد رتبه زیر ۱۰ در آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی شده است.

سرهنگ خوشدل یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی ارتش اخیراً بزرگترین رویداد بین المللی طب نظامی در تاریخ کشور را با حضور بیش از هزار شرکت‌کننده مشتمل بر بیش از ۱۰۰ دانشمند نظامی از ۴۰ کشور برگزار کرد و اکنون آماده پذیرش دانشجویان خارجی از کشور‌های دوست و همسایه و تعاملات علمی با مراکز معتبر طب نظامی دنیاست.

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت: دانشگاه علوم پزشکی ارتش روند توسعه هدفمند خود را منطبق با برنامه راهبردی خود و با رویکردی جهادی می‌پیماید و برای دستیابی به اهداف سرآمدی و مرجعیت علمی در طب نظامی مرز‌های دانش را در می‌نوردد و راه خود را به سوی آینده‌ای درخشان و در خور شان ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌گشاید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی نیروی انسانی طب نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات علمی دانشگاه برنده جایزه بنیاد ملی نخبگان شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، دکتر نگین ناصح، از اواخر سال ۱۳۹۷ تا کنون، به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مشغول به خدمت و هم اکنون عضو گروه آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت دانشکده بهداشت دانشگاه است.

تقدیر در نهاد ریاست جمهوری به عنوان "دانشجوی نمونه کشور" در سال ۱۳۹۸، دریافت "جایزه نوبل ایران" (جایزه ملّی بنیاد البرز) در سال ۱۳۹۹، اخذ جوایزی، چون "شهید شهریاری"، " شهید تهرانی مقدم" و "شهید احمدی روشن" از بنیاد ملی نخبگان، مجری طرح بازدید‌های علمی، صنعتی و فرهنگی آن بنیاد، پژوهشگر برتر دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به طور پیوسته از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۲، انتشار ۵۰ مقاله ISI در مجلات معتبر بین المللی، ارائه حدود ۸۰ مقاله علمی در مجلات علمی-پژوهشی (ISC) و همایش‌های بین المللی و ملّی، چاپ ۵ عنوان کتاب دانشگاهی (مصوب شورای نشر دانشگاه علوم پزشکی بیرجند)، ثبت ۳ اختراع، داور مقالات علمی در مجلات معتبر بین المللی و مجری یا همکار بیش از ۲۰ طرح تحقیقاتی دانشگاهی و برون دانشگاهی در کارنامه علمی ۵ ساله اخیر وی، دیده می‌شود و هم اکنون نیز نام وی به عنوان اولین بانوی عضو هیات علمی از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در جدیدترین فهرست برگزیدگان جایزه دکتر کاظمی آشتیانی بنیاد ملّی نخبگان قرار گرفته است.

 بنیاد ملی نخبگان با هدف حمایت از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی استادیاران جوان در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، تسهیلات ویژه‌ای تحت عنوان جایزه "مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی" را در قالب اعتبار پژوهشی و اعتبار تجهیزات به اعضای هیأت علمی منتخب و شاخص در زمینه چاپ کتاب، انتشار مقالات علمی و ثبت اختراع که براساس شیوه نامه این جایزه برگزیده می‌شوند، اعطا می‌کند.

دیگر خبرها

  • علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد
  • کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد
  • شرایط تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه های ایران چیست؟
  • اعلام شرایط تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه‌های ایران
  • شرایط تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه‌های ایران چیست؟
  • انتصاب دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • عضو هیات علمی دانشگاه برنده جایزه بنیاد ملی نخبگان شد