Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@23:27:09 GMT

رونمایی از پوستر «ضربه فنی»

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۰۹۶۳

رونمایی از پوستر «ضربه فنی»

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، همزمان با اکران فیلم «ضربه فنی»، پوستر این فیلم که توسط «دانیال فرخ» طراحی شده است، رونمایی شد.

«ضربه فنی» درباره سه نوجوان است که هرکدام از راهی به دنبال قهرمانی در یک جام معتبر هستند اما همیشه قهرمان اونی نیست که برنده میشه!

در این فیلم نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار و ملیحه کیا نقش‌آفرینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سپهراد فرزامی، سیاوش اسدپور، علی ملکیان، حسین لطفی، متین جان‌جانه، محمدامین مرادی، پوریا ایمانی و هستی فرامرزی بازیگران نوجوان این فیلم هستند.

«ضربه فنی» در سی و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان توانست سه جایزه شامل: پروانه زرین هیات داوران کودکان و نوجوانان، پروانه زرین بهترین فیلمنامه و پروانه زرین بهترین فیلم نوجوان را بدست آورد.

«ضربه فنی» محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید و توسط موسسه سیمای مهر پخش می‌شود.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فرهنگ و هنر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کودک و نوجوان کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه

محمد خیاط زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس تفاهمی که بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه حاصل شده، سلسله نشست‌های خانواده در چهارشنبه هر هفته در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: خانواده به عنوان ضلع سوم تربیتی از اهمیت بسیاری برخوردار است و ما همواره بر حفظ بنیان خانواده و تحکیم آن و اهمیت خانواده محوری در کانون، تاکید داشته‌ایم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: بر همین اساس بر آن شدیم تا در مجموعه برنامه‌های کانون استان بحث خانواده‌محوری را پر رنگ‌تر از قبل پیگیر باشیم و نشست‌های آموزشی متناسبی را به صورت منظم برگزار نمائیم.

زنجانی تاکید کرد: با توجه به نقشی که خانواده به عنوان پرورش دهنده‌ی نسل آینده ایفا می‌نماید ما نیز به‌عنوان یکی از اثرگذارترین نهادهای تربیتی وظیفه داریم در این زمینه قوی‌تر ورود پیدا کرده و اقدامات لازم را به انجام برسانیم.

کد خبر 6080426

دیگر خبرها

  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه
  • ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت
  • فراخوان نام نویسی در همایش روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد
  • رسول صدرعاملی فیلم جدید می‌سازد
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان
  • یزد، میزبان سومین اردوی تیم والیبال پسران نوجوان
  • رونمایی از جدیدترین انتصاب رئیس فدراسیون والیبال
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی عکس "یاریگران زندگی" 
  • احیای رصدخانه نجوم ایلام پس از ۱۳ سال تعطیلی‌
  • واتس‌اپ سن استفاده را به 13 سال کاهش داد