Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@10:33:22 GMT

آذری: الغرافه فقط ۵ میلیون دلار بازیکن دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۱۰۸۲

آذری: الغرافه فقط ۵ میلیون دلار بازیکن دارد

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن بعد از پیروزی این تیم مقابل الکویت در لیگ قهرمانان آسیا گفت: کار سخت ما تازه شروع شده است و باید به مصاف الغرافه‌ای برویم که فقط ۵ میلیون دلار فوتبالیست دارد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص برد یک بر صفر ذوب آهن مقابل الکویت در مرحله دوم مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا گفت: الکویت به اصفهان آمده بود که دست خالی بر نگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم با ۳۷ امتیاز در صدر جدول لیگ کویت است و چند سال قهرمان AFC CUP شده است. آنها بازیکنان فیزیکی داشتند و یکی دو نفر از آنها تیم ما را اذیت کردند. خدا را شکر که بازیکنان ما یکبار دیگر فعل خواستن را صرف کردند و در ماراتن ۱۲۰ دقیقه ای نشان دادند آمادگی جسمانی، تمرکز و روح همکاری بالایی دارند.

وی افزود: چیزی که شب گذشته به ما خیلی کمک کرد حضور هواداران در هوای سرد و زمستانی بود. ذوب آهن متعلق به همین هوادارانی است که در سرما و گرما تیمشان را تنها نمی گذارند. خوشحالی ما از این بابت است که بعد از مدت ها در زمین خودمان پیروز شدیم. من شب گذشته یک «تیم» را در زمین دیدم. هر بازیکن بعد از مدت ها برای بازیکن کناری خود بازی می کرد و همه هدف مشترک داشتند و فداکاری می کردند. خدا را شکر که سربلند از بازی بیرون آمدیم. بازیکنان ذوب آهن مردانه جنگیدند و پا پس نکشیدند. این برد می تواند در لیگ هم به ما کمک زیادی کند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ادامه داد: علیرضا منصوریان و کادر فنی تیم هم تاثیرگذاری خود را ثابت کردند. کار سخت ما از امروز شروع می شود. در مرحله بعد با تیمی بازی داریم که همه کاری می کند. الغرافه یکسری بازیکنان جدید گرفته و مهدی طارمی هم در این تیم مانده است. شنیده ایم وسلی اسنایدر از این تیم جدا شده ولی بازیکنان جایگزین گرفته اند. جدال نابرابری با الغرافه خواهیم داشت.

آذری در خصوص تاثیر غیبت محمدرضا خلعتبری در ذوب آهن، یادآور شد: خلعتبری خودش نبود ولی روح بزرگش در زمین حضور داشت. او کلیپی ساخته بود که باعث شد بازیکنان انرژی و انگیزه زیادی بگیرند.

وی با بیان اینکه همدلی در ذوب آهن در تمام سطوح باشگاه وجود داشت، گفت: باید از تلاش ویژه همکارانم در ذوب آهن تشکر کنم. بخصوص شرکت سهامی ذوب آهن و آقای یزدی زاده که باوجود گرفتاری هایش به ورزشگاه آمد و از نزدیک شاهد بازی بود. همچنین آقای محمدحسن زدا که در اردوی تیم حضور یافت و حضورش هم اثربخش بود.

آذری در پاسخ به سئوالی مبنی بر برنامه های ذوب آهن برای سفر به قطر، تصریح کرد: ما روز ۲۸ بهمن از ایران به قطر می رویم و یکی دو جلسه در این کشور تمرین خواهیم کرد. آقای منصوریان و همکارانش تیم الغرافه را آنالیز کرده اند. یکی از سخت ترین مسابقات خود را در پیش داریم. در کشوری بازی می کنیم که یک ماه پیش قهرمان آسیا شده است و خرید بازیکن برایشان مثل خرید نان برای ما است!

مدیرعامل ذوب آهن همچنین درباره مشکلات مالی این باشگاه و اینکه آیا این مشکلات هنوز پابرجاست؟ اظهار کرد: امروز جلسه هیات مدیره کارخانه ذوب آهن برگزار می شود. امیدوارم با برد روحیه بخشی که شب گذشته به دست آوردیم، هیات مدیره محبت کند و بخشی از تعهدات مالی را پیش از سفر به قطر انجام بدهیم. کارخانه ذوب آهن بودجه مصوبی دارد ولی چند میلیارد تومان از بودجه را صرف مشکلات گذشته کرده ایم. یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هم برای بدهی های سال ۹۰ - ۹۱  پرداخت کردیم. این می تواند به تیم ضربه بزند. با این حال باید از تک تک اعضای هیات مدیره کارخانه تشکر کنم که در حال تلاش هستند باشگاه این مرحله را هم پشت سر بگذارد. اگر بخواهیم علاوه بر اعتبار بین المللی از جنبه اقتصادی هم نگاه کنیم، رسیدن به مرحله گروهی حدود ۴۰۰ هزار دلار برای باشگاه درآمد خواهد داشت.

آذری در پایان در خصوص عملکرد اوساگوانا خرید جدید ذوب آهن در نیم فصل و گلزنی او مقابل الکویت گفت: اوساگوانا ۱۲۰ دقیقه مبارزه کرد و جنگید. او یک فوتبالیست حرفه ای است. ما با ۸۰-۹۰ هزار دلار بازیکن گرفته ایم و حالا به مصاف الغرافه ای می رویم که ۵-۶ میلیون دلار فوتبالیست دارد. باید انتظاراتمان را بر همین اساس تنظیم کنیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: الغرافه قطر لیگ قهرمانان آسیا مدیرعامل باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند

سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران برای فتح لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پاریس لیست ۳۰ نفره خود را اعلام کرد که از این بین ۹ بازیکن و سه مربی از آذربایجان‌ غربی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره بازیکنان تیم ملی را برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ پاریس اعلام کرد.

از بین بازیکنان حاضر در لیگ ملت‌های والیبال که در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار خواهند گرفت، ۹ بازیکن سهم آذربایجان‌غربی است.

این بازیکنان شامل میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مبین نصری، مرتضی شریفی و عرشیا به‌نژاد هستند که در فهرست اولیه تیم ملی برای حضور در پاریس قرار گرفتند.

امیرحسین توخته و رضا رضایی دو بازیکن ارزنده والیبال از خطه آذربایجان‌غربی نیز باوجود دعوت به اردوی آماده‌سازی توسط سرمربی جدید تیم ملی خط خوردند.

همچنین سه مربی نیز از ارومیه در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد که عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و توحید اصغری سه مربی کاربلد ارومیه، سرمربی تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی و کمک خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از شانزدهم خرداد تا سوم تیرماه سال‌جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

کد خبر 747444

دیگر خبرها

  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود