Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@21:45:31 GMT

وزیر اقتصاد: باید نظارت بر بازار را تقویت کنیم

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۱۰۹۳

وزیر اقتصاد: باید نظارت بر بازار را تقویت کنیم

به گزارش جهان نيوز، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ما باید نظام توزیع را سازمان بدهیم، اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در این زمینه برنامه دارد و بر اساس آنچه آقای رحمانی اعلام کرد، مانور نظارت از هفته آینده آغاز می‌شود.

وی افزود: ما کار ترخیص کالاهای اساسی که امروز در بنادر و گمرکات وجود دارد را هرچه سریعتر تسهیل می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس در ارتباط با گوشت قرمز یک کار اساسی صورت گرفت و قرار شد در مورد سایر کالاهای اساسی هم گمرکات ما ورود پیدا کنند.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: اگر بتوانیم هم عرضه کالاهای اساسی و هم نظارت بر بازار را تقویت کنیم، به کاهش پدیده مضموم گران فروشی کمک کرده‌ایم.

منبع: مهر 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحرینی: چندجانبه‌گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است

سفیر و نماینده ایران نزد سازمان‌های بین المللی در ژنو در 24 آوریل، «روز جهانی چندجانبه‌گرایی و دیپلماسی برای صلح» گفت چندجانبه‌گرایی و دیپلماسی ستون‌های اساسی برای تقویت صلح و حفظ اصول مندرج در منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین‌المللی هستند.

به گزارش ایسنا، «علی بحرینی» در سخنانی در مراسمی به این منظور گفت: رویکرد مشترک بین کشورها، مبتنی بر احترام متقابل، گفت‌وگو و همکاری، برای رسیدگی به چالش‌های پیچیده جهانی و حفظ آن ضروری است. 

وی با انتشار این پیام در حساب کاربری خود در شبکه مجازی ایکس اظهار کرد که با مشارکت در دیپلماسی چندجانبه، کشورها می‌توانند اجماع و اعتمادسازی کنند و زمینه‌های مشترک را برای حل و فصل مناقشات به صورت مسالمت آمیز بیابند و از تشدید تنش ها در برخی کشورها جلوگیری کنند.

بحرینی همچنین گفت «بازگشت قاطع به چندجانبه‌گرایی و قوانین بین‌المللی از طریق همکاری با یکدیگر از طریق نهادهای ایجاد شده، پایبندی به هنجارهای مورد توافق و پذیرش فراگیری نهفته در آن است».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • بحرینی: چندجانبه‌گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است