Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:56:27 GMT

«حرکت» نمایشگاهی از ذهن و خیال ۴۰ هنرجو

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۱۱۸۹

«حرکت» نمایشگاهی از ذهن و خیال ۴۰ هنرجو

«حرکت» نام نمایشگاه گروهی شاگردان ایرج شافعی است که در آن دنیای شخصی این هنرمندان به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی گالری آرت تایم، ایرج شافعی نقاش معاصر درباره برپایی این نمایشگاه گفت: «حرکت» نمایشگاه گروهی نقاشی با آثاری از ۴۰ هنرمند است. هنرجویانی که در این سال‌ها با آنها کار کرده‌ام، هر کدام دنیای شخصی خود را در ذهن و خیالشان دنبال کرده و به تصویر کشیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خود بودن، تقلید نکردن و آگاهی از تاریخ هنر، پایه تدریس من به این هنرمندان است و هر کدام از آنها با تکنیک‌هایی منحصر به فرد و ایده‌های خاص خودشان تابلوهای با ارزشی را خلق کرده‌اند که در این نمایشگاه گروهی به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه گروهی آثاری از مهرناز اثنی عشری، یاسمینا اخوان، نسیم افکاری، پرنیان انصاری، کیان ایاز خو، تارا بختیاری، گلناز بهفر، نگین پورحسنی، آزاده توحیدی، سوگل تهرانی، فریبا حسن زاده، عسل حق شناس، محبوبه داداش زاده، حسنا رجبی، بنفشه رحیمی، ساراشا، هانا ساوجبلاغی، مهسان سپیدرود، شیرین سمیع فنی، طناز سیف پور، سعید شافعی، فیروزه شرفی، شقایق صادق پور، نفیسه عبدالحسین، طناز عدلی، صبا عروجی، مونا عروجی، سولماز عظیم زاده، مرجان علی آبادی، فیروزه علی احمدی، دریا علی یار، مهرناز فرهمند، لیلا قدکی، ژیلا مصلحی، ارغوان مناجاتی، مهدی موحدی پور، فیروزه نظری، پریزاد نمازیان، مونا وفایی پور و مهوند یراقچی ارائه می‌شود.

«حرکت» روز جمعه، ۲۶ بهمن ماه ساعت ۱۶ تا ۲۰ در آرت تایم گالری به نشانی زعفرانیه، خیابان آصف، کوچه پرویز وهابی، پلاک ۱۴ افتتاح می‌شود و تا چهارشنبه (هشتم اسفند ماه) ادامه خواهد داشت.

ساعت بازدید همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۱۸ و گالری پنجشنبه‌ها تعطیل خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایشگاه حرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب

تین نیوز

مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: سیلاب قطار تهران گرگان را متوقف کرد و با فروکش کردن آب حرکت قطار تهران گرگان برقرار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، نعمت الله حاجی زاده گفت: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران گرگان را وادار به توقف کرد.

حاجی زاده گفت: با اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد، قطار در ایستگاه بندرگز متوقف شد.

وی گفت: مسافران این قطار با مینی بوس و اتوبوس از بندرگز در حال جابه جایی به گرگان هستند. قطار تهران به گرگان شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود.

حاجی زاده گفت: با فروکش کردن آب حرکت قطار تهران گرگان برقرار می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • نمایشگاهی از دستاوردهای هنرجویان هنرستانی در جرقویه
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • «نویزآف» در گالری بام
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی