Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@08:01:19 GMT

کنار مردم و با مردم بودن از افتخارات سپاه است

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۱۳۰۶

کنار مردم و با مردم بودن از افتخارات سپاه است

سردار حزنی در سفر به چهارمحال و بختیاری از ساخت 10 هزار مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد خبر داد و گفت: کنار مردم و با مردم بودن از افتخارات سپاه است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در حاشیه افتتاح 50 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان چهارمحال و بختیاری، به خبرنگار ما گفت:  کنار مردم و با مردم بودن از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سرتیپ دوم پاسدار سید ضیاءالدین حزنی افزود: سپاه از مردم عزیز ایران تشکیل شده و در این 40 سال کنار مردم و با مردم بوده و همه راهبردهای اصلی و اساسی سپاه  کلاً محرومیت زدایی، مردم داری، مردم یاری، مردم دوستی و مردم نوازی است.

سردار حزنی ادامه داد: سپاه در کنار مأموریت اصلی اش که تأمین امنیت پایدار  و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد، مأموریت های محرومیت زدایی در شمالغرب کشور، جنوب شرق کشور، در مناطق محروم، در مناطق صعب العبور، در مناطق مرزی و مناطق حساس کشور با کمک همه نهادهای موجود در نظام از جمله؛ کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، وزارت آموزش و پرورش، وزارت راه، در اولویت یک خود قرار داده است.

وی، گفت: بحث مسکن مددجویان یکی از کارهایی است که سپاه با کمک کمیته امداد حضرت امام(ره) و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بنیاد برکت در سطح کشور شروع کرده و در فاز یک، 5هزار و 441 مسکن در نقاط صعب العبور به اتمام رسانده و تحویل داده است و در فاز دوم هم 10 هزار مسکن مددجویان را با کمک کمیته امداد در سپاه های استانی در حال انجام است که امروز افتتاح 50 واحد مسکن مددجویی در استان چهارمحال و بختیاری به عنوان نمادی از آنها افتتاح می شود.

امیدواریم که با کمک نهادهای مربوطه برای کسانی که در روستاها فاقد مسکن هستند، یا دارای مسکن مناسب نیستند، مسکن جدید احداث کنیم.

وی در پایان گفت: با تشکر از همه کسانی که کمک کردند و باعث خوشحالی مردم مستضعف شدند، در درجه اول از همکاران عزیز در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری و همچنین کمیته امداد حضرت امام (ره)  استان و شهرستان که مسکن آبرومندانه برای نیازمندان ساخته اند و عزیزانی که در ساخت مسکن های بعدی کمک خواهند کرد تشکر می کنم و از شما هم که انعکاس دهنده این فعالیت های محرومیت زدایی و اقدامات مسئولین هستید نیز تقدیر می کنم.

گفتنی است: در این روز همزمان با 50واحد مسکونی مددجویان استان چهارمحال و بختیاری، دو خانه مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) به صورت نمادین با حضور سردار حزنی، سردار اکبری، قائم مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولین محلی در روستای کَتَک از توابع بخش لاران شهرستان شهرکرد افتتاح شد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: افتتاحیه خانه مددجویان مردم یاری محرومیت زدایی روستای کتک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث و تعمیر ۱۶۰ واحد مسکونی مددجویی در چادگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) چادگان با اشاره به مشارکت خیران و گروه‌های جهادی در احداث و تکمیل منازل مددجویی، گفت: ۲۹ واحد مسکونی دیگر با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد نیز در حال ساخت و تکمیل است.
لهراسب شملی با بیان اینکه توجه به تامین مسکن امن از جمله اقدامات شاخص کمیته امداد است، افزود: ۱۴۲ باب منزل مددجویی در این مدت به ارزش ۴۶۹ میلیون تومان نیز تعمیر و فضای جانبی مورد نیاز مساکن خانوار‌های تحت حمایت احداث شد.
رئیس اداره کمیته امداد چادگان با قدردانی از خیران در زمینه کمک به تامین مسکن مددجویان، گفت: تامین مسکن از جمله اولویت‌های اساسی هر خانوار است که با حمایت نیکوکاران و مساعدت گروه‌های جهادی، این اولویت برای خانوار‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • گرامیداشت هفته سلامت در سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری
  • سپاه نهادی برآمده از بطن مردم/ عملیات وعده صادق موجب تحقیر تاریخی رژیم صهیونیستی شد
  • سپاه نهادی برآمده از بطن مردم/ عملیات وعده صادق سپاه موجب تحقیر تاریخی رژیم صهیونیستی شد
  • امداد رسانی به ۴ حادثه در چهارمحال‌ و بختیاری
  • احداث و تعمیر ۱۶۰ واحد مسکونی مددجویی در چادگان
  • وعده صادق اقتدار نظام و سپاه پاسداران را برای دنیا ثابت کرد