Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: امروز در جلسه هیات دولت در مورد جلسه شنبه مجمع تشخیص مصلحت نظام هم صحبت شد برخی مسولین امروز گفتند با فضایی که برای بانک‌های ما ایجاد کرده اند در صورت عدم تصویب این لوایح فشار بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت، در پاسخ به سوالی پیرامون استعفای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: من از آقای صالحی همین امروز هم سوال کردم که آیا  شما برای ما استعفا نامه فرستادید که ایشان پاسخ دادند خیر؛ و من از رئیس جمهور هم سوال کردم که ایشان گفتند که هیچ کاغدی را دریافت نکردم، ایشان به طور جدی کار خود را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واعظی درباره مهمترین مصوبات امروز هیئت دولت، یادآور شد: ما امروز تمام وقت خود برای آنچه که مردم روز دوشنبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور حماسی داشتند؛ اختصاص دادیم و مردم به دنیا نشان دادند که ایران کشوری است که اگر پای خارجی و تهدید دشمن مطرح باشد همه جدای از اختلاف سلیقه پای نظام جمهوری اسلامی، اسلام و رهبرشان تا آخر می‌ایستند.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: ما به عنوان دولت در برابر عظمت مردم وظیفه‌ای داریم و این صحنه باعث شد که آقای رئیس جمهور به هر کدام از وزرا تاکید داشتند وظایف و ماموریت خود را برای خدمت به مردم مضاعف کنند؛ مخصوصا آن دسته از وزرایی که به نوعی معیشت و نیازمندی‌های مردم را باید تامین کنند و آنچه مربوط به گرانی وجود دارد حتما باید راه حلی برای آن زودتر مشخص کنیم، ضمن اینکه در این جلسه راجع به گرانی گوشت هم صحبت  شد و راه حل‌هایی اتخاذ شد و امیدوار هستیم دولت در مقابل آنچه مردم از خود نشان دادند بتواند انجام وظیفه کند.

ما هم در وزارت خارجه و وزارت اقتصاد و بانک مرکزی، معاونت حقوقی رئیس جمهور و در بخش‌های دیگر به دنبال این هستند آنچه که تا الان انجام شده بتوانند با طرف‌های مقابل خود تعامل کنند که دیگر شاهد وضعیت نامناسبی نباشیم.

واعظی ادامه داد: امروز در جلسه هیات دولت در مورد جلسه شنبه مجمع تشخیص مصلحت نظام هم صحبت شد برخی مسولین امروز گفتند با فضایی که برای بانک‌های ما ایجاد کرده اند در صورت عدم تصویب این لوایح فشار بیشتر می‌شود.

وی افزود: اگر مجمع تشخیص مصلحت نظام این لوایح را تصویب نکند باید نتیجه آن را بپذیرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به سوالی پیرامون اجلاس ورشو، بیان کرد: ما به طور عملی برای اجلاس ورشو حسابی باز نکرده ایم و معتقدیم کشور‌های منطقه برای این منطقه دل می‌سوزانند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیئت دولت وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۱۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت

معاون وزیر کشور از ادامه روند تشکیل استان تهران شرقی خبر داد و گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، سید محمدتقی شاهچراغی ظهر امروز در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کارهای استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

 شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

دستگیری کلاهبردار 10 میلیاری با 18 شاکی در ورامین + فیلم

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق 4 راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرزها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از 99 درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

انتهای پیام/

 

  

دیگر خبرها

  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • دولت سیزدهم اماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ