Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@10:23:45 GMT

ثبت سی و هشتمین وقف گیلان در شهرستان بندرانزلی

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۱۴۷۱

ثبت سی و هشتمین وقف گیلان در شهرستان بندرانزلی

گیلان- حجت الاسلام ستار علیزاده از ثبت سی و هشتمین وقف این استان در سالجاری خبر داد و گفت: این وقف با نیت فعالیت های قرآنی در شهرستان انزلی به ثبت رسیده است.

به گزارش قدس انلاین به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه گیلان، حجت الاسلام ستار علیزاده  مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار کرد: سی و هشتمین وقف سال جاری در شهرستان بندرانزلی با نیت برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این واقف اهل بندرانزلی یک واحد آپارتمان خود را به مساحت ۷۴ متر مربع وقف برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم کرده است.

مدیرکل اوقاف گیلان با بیان اینکه ارزش این وقف چهار میلیارد ریال است خاطرنشان کرد: این نخستین وقف شهرستان بندرانزلی در سال جاری است.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه شهرستان بندرانزلی ۵۵ موقوفه و ۳۲۰ رقبه دارد، گفت: بیشتر نیات موقوفات این شهرستان روضه خوانی امام حسین(ع) و کمک به فقراست.

وی با اشاره به سابقه درخشان شهرستان بندرانزلی در فعالیت‌های قرآنی، گفت: یکی از نیازهای این شهرستان حمایت از فعالیت‌های قرآنی است که وقف جدید هم با همین نگاه، نیت قرآنی دارد.

مدیرکل اوقاف گیلان، عمل به نیات واقف را مهمترین وظیفه در اوقاف عنوان و اظهار کرد: واقفان یقین داشته باشند که بر اساس نیات آنها، عمل می شود.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اهمیت وقف و مشارکت در این کار خداپسندانه، اظهار کرد: وقف منبع و انگیزه کار نیک و تداوم خیرخواهی در بخش‌های مختلف جامعه است که برکات آن تا ابد برای شخص واقف و جامعه، ساری و جاری خواهد بود.

مدیرکل اوقاف گیلان گفت: تا پیش از هفته وقف امسال ۳۵ وقف جدید با ارزش تقریبی ۲۱۰ میلیارد ریال در گیلان به ثبت رسید.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نصب فیبر نوری به زودی در شهرستان سیاهکل

نشست بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل امروز با حضور میثم عابدی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات برگزار شد.

او در این نشست گفت: ارائه خدمات به شهروندان و افزایش سرعت اینترنت یکی از شاخصه‌های مهم مدیریتی و اجرایی در دولت است که با اعتبارات ملی در گیلان به ویژه این شهرستان اجرا خواهد شد.

امین بابایی، فرماندار شهرستان سیاهکل هم با اشاره به اهمیت موضوع فناوری اطلاعات و ارتباطات در زندگی امروزی گفت: امروزه بسیاری از مشاغل و درآمد‌های مردم از طریق اتصال به اینترنت و سامانه‌های متصل به شتاب انجام می‌شود و سرعت اینترنت برای پاسخگویی به این شبکه‌ها اهمیت زیادی دارد.

او افزود: زیرساخت‌های اجرایی طرح‌های ارتباطی از جمله فیبر نوری در شهرستان سیاهکل آماده است و برای تأمین اعتبار به حمایت استانی و کشوری نیاز داریم.

فرماندار سیاهکل همچنین با اظهار خرسندی از حضور معاون وزیر ارتباطات برای حل مشکلات حوزه ارتباطات این شهرستان تصریح کرد: به زودی اجرای طرح نصب فیبر نوری به طول ۷ کیلومتر در سیاهکل و دیلمان آغاز خواهد شد.

شهرستان سیاهکل در ۴۰ کیلومتری مرکز استان گیلان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان
  • ثبت تصاویر پلنگ ایرانی این بار در شهرستان رودبار
  • بنا‌های تاریخی قوت گردشگری گیلان است
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • اجرای طرح نصب فیبر نوری به زودی در شهرستان سیاهکل
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان
  • ماندگاری هوای پایدار گیلان تا اوایل هفته پیش روی
  • معرفی آثار راه‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار