Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با پرسپولیسی بازی داریم که تیم خیلی بزرگی است و نمی‌خواهد از کورس قهرمانی عقب بماند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، کریم بوستانی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهارنظرهایی انجام داد که گزیده‌هایی از آن را در زیر از نظر می‌گذرانید:

*با پرسپولیسی بازی داریم که تیم خیلی بزرگی است و نمی‌خواهد از کورس قهرمانی عقب بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*دنبال این نیستیم که با ضدفوتبال پرسپولیس را متوقف کنیم بلکه می‌خواهیم آبرومندانه نتیجه بگیریم.

*حریف‌مان را خیلی خوب آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم که آنها ضعف‌هایی دارند، اما نقاوت قوت‌شان بیشتر است. ما می‌خواهیم اول گل نخوریم و روی ضدحملات به پرسپولیس گل بزنیم.

*برخی‌ها مدام می‌گویند که این فوتبال خیلی کثیف است اما مثل اینکه پولش تمیز است، همانهایی که این حرف‌ها را می‌زنند خیلی خوب پول فوتبال را خرج زندگی خود می‌کنند و تا الان هم اتفاقی در این مورد نیفتاده است و فقط این صحبت‌ها مطرح می‌شود.

*دلفی فقط سه ماه دیگر با باشگاه قرارداد داشت. اگر آخر فصل جدا می‌شد هیچ پولی نصیب باشگاه نمی‌شد. به همین خاطر او را فروختیم تا پولی به حساب باشگاه واریز شود. قرار است با پولی که به باشگاه می‌رسد 70 هزار دلار قسط اول بازیکن برزیلی شاکی باشگاه پرداخت و 300 میلیون هم خرج هزینه‌های جاری باشگاه شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کریم بوستانی سرمربی استقلال خوزستان تیم استقلال خوزستان میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است

اردلان آشتیانی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد سرخپوشان برابر تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: تیم پرسپولیس خیلی زود به گل رسید و همین موضوع باعث شد که صنعت نفت آبادان از هم متلاشی شود. سرخپوشان همان شیوه بازی  و استراتژی بازی‌های قبل خود را در این بازی هم  ادامه دادند و حمله سریع، باز پس گیری سریع توپ و اضافه شدن مدافعان کناری به حمله همزمان با هم را شاهد بودیم.

او افزود: پرسپولیسی‌ها در نیمه دوم بازی هم به موقع توانستند گل دوم را بزنند و در نهایت تیم نفت آبادان به طور کامل متلاشی شد و حرفی برای گفتن نداشت. به نظرم یکی از ساده‌ترین بازی‌های پرسپولیس در آبادان بود و همه فکر می‌کردند این بازی سختی باشد، اما سرخپوشان طوری بازی کردند و زمانی گل زدند که ساده‌ترین بازی شان از آب در آمد و به راحتی به صدر جدول رفتند.

آشتیانی درباره اینکه امیر رضا رفیعی گلر جوان پرسپولیس چهارمین کلین شیت خود را به ثبت رساند، گفت: به هر حال  رفیعی عمکرد درخشانی در بازی‌های قبل برابر ملوان و گل گهر سیرجان داشت. پرسپولیس در بازی با صنعت نفت آبادان طوری بازی کرد که اصلا آبادانی‌ها  به غیر از ضربه‌ای که به تیر دروازه زدند، موقعیتی نداشتند که روی دروازه پرسپولیس خلق کنند و عملکرد هافبک‌های پرسپولیس فوق العاده بود. همچنین تیمی که موقعیت ایجاد می‌کند و موقعیت به حریف نمی‌دهد به نظرم عملکرد بی‌نقصی دارد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه عملکرد تیم صنعت نفت آبادان را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: واقعا نفتی‌ها در این بازی ضعیف بودند و حرفی برای گفتن نداشتند. تیمشان ۲ تیکه شده بود و نه پرسی انجام می‌دادند و نه حفظ توپی می‌توانستند داشته باشند و بازیکنانشان روی توپ‌های ساده قدرت تصمیم‌گیری نداشتند و حتی در توپ‌هایی هوایی کنترل‌های اشتباهی داشتند و پاس‌های بی دقتی می‌دادند. من هیچ وقت تیم نفت آبادان را ضعیف رد خانه خودش ندیده بودم با اینکه بازی بود که بازیکنان می‌دانستند تمام نگاه رسانه‌ها روی این بازی است، اما اصلا انگیزه‌ای برای بازی کردن نداشتند و ناامید کننده بازی کردند.

او درباره اینکه به نظرش تیم صنعت نفت آبادان در لیگ برتر فوتبال بماند، گفت: به نظر من بستگی ندارد، اما با این رویه بازی کردن بعید می‌دانم که این تیم آبادانی در لیگ برتر باقی بماند.

آشتیانی درباره اینکه تیم پرسپولیس به صدر جدول رفت و به نظرش این تیم می‌تواند صدرنشینی خود را حفظ کند، گفت: اگر استقلال این هفته هم نتیجه بگیرد  و بتواند تیم شمس آذر را شکست بدهد به نظرم مقطعی است. اما در ادامه فصل، پرسپولیس می‌تواند از استقلال در لیگ برتر جلو بیفتد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره بازی بعدی سرخپوشان با سپاهان در لیگ برتر فوتبال است، گفت: تیم سپاهان هم شرایط خوبی ندارد، اما پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و  سرخپوشان در این بازی می‌توانند انتقام باخت‌هایی که برابر سپاهان در یکی، ۲ سال داشته است را بگیرند.

او درباره اینکه به نظرش تیم پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ برتر فوتبال شود، گفت: بله، احتمال ۹۰ درصد پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر فوتبال می‌دانم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • (عکس‌) آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • عکس‌| آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • ترمیم معضل بزرگ پرسپولیس توسط اوسمار
  • جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است
  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد