Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید به موضوع تعمیر خودروهای هیبریدی و واردات قطعات موردنیاز برای این خودروها ورود کرده و مجوز ثبت سفارش واردات قطعات موردنیاز را اخذ کند.

 

سعید باستانی با اشاره به مشکلاتی که برای تعمیر خودروهای هیبریدی به ویژه تاکسی‌های هیبریدی به وجود آمده است، گفت: در قرارداد فروش خودروهای هیبریدی، شرکت‌های وارد کننده متعهد شدند خدمات موردنیاز خریداران را برای آنها فراهم کنند حال که دولت مانعی برای ارائه خدمات ایجاد کرده است باید پاسخگوی رفع مشکلات و نیاز مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت تویوتا که واردکننده خودروهای هیبریدی است باید زمینه را برای ارائه خدمات فراهم کند، افزود: در حال حاضر شرکت تویوتا مشکلی برای ارائه خدمات ندارد اما این شرکت مجوز واردات ندارد و  ثبت سفارش برای واردات قطعات انجام نمی‌شود بنابراین تعمیر خودروهای هیبریدی غیرممکن است.

 

شرکت های فروشنده خودروهای هیبریدی نسبت به ارائه خدمات پس از فروش متعهد باشند

 

وی اظهار کرد: در این شرایط وزارت صمت باید به موضوع تعمیر خودروهای هیبریدی و واردات قطعات موردنیاز برای این خودروها ورود کرده و مجوز ثبت سفارش واردات قطعات موردنیاز خودروهای هیبریدی را اخذ کند. شرکت‌هایی که خودروهای هیبریدی را به مشتریان ایرانی فروخته‌اند باید نسبت به ارائه خدمات پس از فروش متعهد باشند چراکه ارائه خدمات پس از فروش در قراردهای فروش درج شده است.

 

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه در حال حاضر که واردات قطعات مسدود شده است وزارت صنعت، معدن و تجارت باید برای حل مشکل خودروهای هیبریدی موجود در کشور راه چاره‌ای بیاندیشد، ادامه داد: وزارت صمت باید تمام تلاش خود را برای اخذ مجوز واردات قطعات موردنیاز برای تعمیر خودروهای هیبریدی به کار بندد.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه تحریم ها مانعی برای فروش قطعات موردنیاز برای تعمیر خودروهای هیبریدی نیست، خاطرنشان کرد: شرکت‌های فروشنده باید قطعات موردنیاز را به ایران تحویل دهند چراکه قراردادهای فروش خودروهای هیبریدی پیش از اعمال تحریم ها منعقد شده است. حتی اگر این مشکل به دادگاه نیز کشیده شود حق با ایران است. شرکت های فروشنده خودروهای هیبریدی به ایران تعهد دارند و باید خدمات پس از فروش ارائه دهند.

 

بر اساس همین گزارش، برخی اخبار از مشکل رانندگان تاکسی‌های هیبریدی مبنی بر غیرممکن بودن تعمیر این خودروها حکایت دارد. در حال حاضر اگر این تاکسی‌ها با مشکلاتی مانند خرابی یا تصادف مواجه شوند کارشناس و قطعه موردنیاز برای تعمیر آنها در داخل کشور وجود ندارد بنابراین رانندگان این تاکسی ها علیرغم پرداخت اقساط سنگین خرید تاکسی هیبریدی، نمی توانند از خودروی خود استفاده کنند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایکس ۲۲ پرو رکورد یک میلیون فروش جهانی را ثبت کرد

ایکس ۲۲ پرو به یکی از پرفروش ترین خودروی مونتاژی چینی در بازار ایران و حتی در جهان توانست در بازار جهانی به رکورد فروش یک میلیون دستگاه برسد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دلایل متعددی باعث شده ایکس 22 پرو به یکی از پرفروشترین و محبوبترین خودروهای مونتاژی چینی در بازار ایران و حتی در جهان تبدیل شود. به تازگی X22 پرو توانسته در بازار جهانی به رکورد فروش یک میلیون دستگاه برسد که بسیار مهم و قابل تامل است.

بسیاری از خودروهای ژاپنی هم هرگز نتوانستند به فروش ییلیون نسخه حتی نزدیک شوند. این کراس اوور شهری و جذاب ام وی ام به این امر مهم دست یافته است.

زمانی که در خیابانهای شهر به خودروها نگاه می اندازید، نشانه های این فروش بالا را می توانید به راحتی لمس کنید. ایکس 22 پرو با طراحی تغییر یافته و مدرن، در خیابانها و معابر شهری و بین شهری چشمان شما را می رباید. اکنون می توان متوجه شد که تعداد بسیار زیادی از خودرو ایکس 22 پرو در خیابانها دیده می شود و این مدل به شدت در میان مردم محبوب شده است.

طراحی تغییر یافته ایکس 22 پرو

اما بخش مهمی از این محبوبیت به طراحی ظاهری اسپرت و جوان پسند ام وی ام ایکس 22 پرو باز می گردد.

خودرو ایکس 22 پرو قیمت اقتصادی و بسیار مناسبی دارد، ولی از نظر طراحی از تمام رقبای خود چند پله بالاتر است و همین وجه تمایز از دلایل مهم محبوبیت آن به شمار می رود. به همین دلیل، جوانان زیادی به این خودرو علاقمند اند و به سراغ X22 می روند.

خودرو ایکس 22 پرو پر فروش ترین محصول برند ام وی ام است و خریداران در هر نسل شاهد بهبود طراحی و رشد و پیشرفت خودروهای این برند نسبت به نسل قبلی هستند و ایکس 22 الان در جایگاهی است که می توان آن را در میان خودروهای اقتصادی و شهری مناسب قلمداد کرد.

در طراحی این خودرو از طراحی ترند روز دنیا جلو پنجره ای لوکس استفاده شده که ظاهر گران قیمتی به آن می دهد و تاثیر به سزایی در جذابیت بصری آن دارد.

چراغهای جلوی ایکس 22 پرو از نوع LED کریستالی اند و نه تنها نور روشن و واضحی را ارائه می دهند، بلکه با طراحی خطوط بدنه هم هماهنگ اند. چرخهای آلیاژی آلومینیومی 16 اینچی دو رنگ و طراحی توخالی سه بعدی چراغهای عقب با نوار دودی میان آنها، از نظر زیبایی شناسی دلپذیر اند و ایمنی خودرو را نیز در شب بهبود می بخشند. طراحی المان های بدنه با تم X انجام شده که سبک طراحی جدید ام وی ام را نشان می دهد.

ام وی ام ایکس 22 پرو، بهترین انتخاب برای جوانان است، چرا که خریداران می توانند ارتقا نسبت به نسل قبلی را به وضوح در این خودرو حس کنند. هدف دیگر ام وی ام را می توان حفاظت از اصالت زبان طراحی اسپرت و ایمن، در عین استفاده از ترندهای روز دنیای خودرو دانست.

اما همه چیز به ظاهر ختم نمی شود، در طراحی X22 بر روی ایمنی و تجربه رانندگی مطمئن هم فکر شده است.
بسیاری از جوانان برای تهیه اولین خودرو خود به سراغ ایکس 22 پرو می آیند. این خودرو از نظر طراحی برای جوانان جذابیت بسیاری دارد. در عین حال با سلیقه نسل جدید هم هماهنگ به نظر می رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اپل امکان دسترسی به قطعات آیفون را برای تعمیر می‌دهد
  • گروه های فشار مانع ابلاغ آیین نامه واردات خودروهای کارکرده
  • ۱۵ هزار ‬قطعه از تاسیسات مورد نیاز شرکت نفت گچساران از سوی متخصصان داخلی ساخته شد
  • واردات خودرو در رفت و برگشت ۱۰۶ ساله/ ۲۰ هزار خودرو در انتظار ورود به کشور
  • آشنایی کامل با راهنمای گام به گام تعمیر پمپ هیدرولیک
  • ورود خودروهای برقی محدوده طرح ترافیک را عوض می کند!
  • کاهش فروش خودروهای برقی فولکس واگن در اروپا
  • مرتکبان خرید و فروش سلاح در فضای مجازی با حبس روبرو می‌شوند
  • خبر جدید وزارت صنعت برای بازار خودرو/ زمان فروش خودروهای برقی وارداتی اعلام شد
  • ایکس ۲۲ پرو رکورد یک میلیون فروش جهانی را ثبت کرد