Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@18:03:46 GMT

(تصاویر) دادگاه اخلالگران اقتصادی در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۱۵۹۹

اولین جلسه دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران نظام اقتصادی در مشهد برگزار شد.   در این جلسه که به ریاست سید هادی منصوری برگزار شد، پس از قرائت کیفرخواست، غلامعلی صادقی دادستان مشهد به ارائه توضیحات در زمینه نحوه پیگیری حقوق شکات و سیر اقدامات انجام شده توسط دادسرای عمومی و انقلاب مشهد پرداخت و خواستار رسیدگی دقیق به اتهامات، بازگشت اموال شکات، جبران خسارت‌های مادی و معنوی وارد شده به شاکیان و مجازات قانونی متهمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پس از اظهارات دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی، نمایندگان شاکیان از شرکت پردیسبان نیز به بیان مشکلات متعدد پیش آمده برای آن‌ها به دلیل اقدامات خلاف قانونی متهمان پرداختند و خواستار مجازات قانونی متهمان شدند و قاضی نیز از متهمان خواست مدارک خود را به دادگاه تقدیم کنند.   پس از اقامه نماز ظهر و عصر جلسه برای ارائه توضیحات نمایندگان شکات ادامه پیدا کرد، اما به دلیل طولانی شدن دادگاه ادامه جلسه رسیدگی به این پرونده به فردا موکول شد.   شرکت گردشگری و سرمایه گذاری پردیسبان در سال‌های اخیر با تاسیس دفتر در مشهد اقدام به فروش سهام کرد که با استقبال مواجه شد و ارزش هر سهم آن تا یک میلیون و ۱۰۰ هزار ریال افزایش یافت، اما از حدود دو سال و نیم پیش دادستان عمومی و انقلاب مشهد دفاتر فروش غیرقانونی این شرکت را پلمب کرد.   عملیات اجرایی پروژه پردیسبان از سال ۹۱ در استان قزوین برای احداث مجتمع تجاری تفریحی به مساحت ۸۴۰ هزار متر بنا و یک برج ۶۶ طبقه‌ای آغاز شد.

عکاس: محسن رحیمی/ میزان

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: اخلالگران اقتصادی شرکت پردیسبان تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای پرونده کثیرالشاکی کینگ‌مانی

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رای پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» از سوی دادگاه خبر داد و گفت: پس از انجام بررسی‌های تخصصی و رسیدگی‌های قضایی، دادگاه در خصوص پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» مبادرت به صدور رای کرد.

بیشتر بخوانید: تشکیل پرونده قضایی برای اختلاس در مجتمع بندری امام خمینی

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: بر اساس رای صادره، سه نفر از اشخاص حقیقی و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق ایجاد رمزارز جعلی به نام «کینگ‌مانی» و توزیع آن در بین مردم، محکومیت یافتند که از این تعداد، سه نفر از اشخاص حقیقی به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند و شرکت «بادران گستران» به ممنوعیت از فعالیت شغلی با استفاده از هر گونه رمزارز به مدت دو سال محکوم گردید.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین متهمان یاد شده، به پرداخت معادل یورویی مطالبات شکات با احتساب ارزش ریالی ارز مذکور در زمان اجرای حکم محکوم شدند.

القاصی در پایان با اشاره به قطعیت رای دادگاه نسبت به متهمان یاد شده عنوان کرد: پرونده در خصوص سایر اتهامات، متهمان و شکات مفتوح به رسیدگی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227145 برچسب‌ها قوه قضاییه

دیگر خبرها

  • بررسی ۴۵ درخواست در دومین جلسه شورای طبقه بندی زندان ارومیه
  • رأی پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
  • رای پرونده «کینگ‌مانی» صادر شد
  • رای پرونده رمز ارز جعلی « کینگ مانی » صادر شد
  • رای پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد
  • صدور رای پرونده کثیرالشاکی کینگ‌مانی
  • لغو پروازهای فرودگاه مشهد به ۱۰ شهر تا فردا صبح
  • پروازهای فرودگاه مشهد به مقصد ١٠ شهر کشور باطل شد
  • برخورد با اخلالگران در نظام اقتصادی در قزوین
  • با اخلالگران نظام اقتصادی و فضای مجازی برخورد می‌کنیم