Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@07:02:43 GMT

کاراته استان روند رو به رشدی را طی کرده است

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۱۶۹۵

کاراته استان روند رو به رشدی را طی کرده است

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ اکبر نورورزی با اشاره به پیگیری برنامه‌های هیات کاراته استان زنجان در بخش‌های مختلف، اظهار کرد: کاراته استان زنجان در روند رو به رشدیرا طی می کند.

 دبیر هیات کاراته استان زنجان با اشاره به حضور ورزشکاران زنجانی در مسابقات مختلف قهرمانی کشور، تصریح کرد: در همین راستا خواهران کاراته کار باشگاه کسری ابهر مقام سوم تیمی و مدال‌های رنگارنگی را در مسابقات قهرمان کشور در استان البرز کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: این عنوان با مربیگری رقیه داوری برای استان زنجان کسب شده است.

نوروزی در ادامه با بیان اینکه  مسابقات قهرمانی استان و مسابقات سبکهای کنترلی و سبکهای آزاد با عنوان جام فجر در زنجان برگزار خواهد شد، گفت: این رقابت‌ها ملاک انتخاب تیم های استان برای شرکت در مسابقات پیش روی آینده و به ویژه مسابقات انتخابی تیم های منتخب استان زنجان حاضر در لیگ های کشوری سال 1398 است.

 دبیر هیات کاراته استان زنجان با اشاره به  اینکه این رقابت‌ها اسفندماه امسال برگزار می‌شود، ابراز کرد: همراه  کارت بیمه ورزشی و اصل حکم کمربند برای شرکت کنندگان در روز مسابقه الزامی است.

 وی با بیان اینکه مسابقات در رشته های کومیته و کاتا انفرادی و کاتای تیمی برگزار خواهد شد، ابراز کرد: این مسابقات در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان دبیر هیات کاراته روند رو به رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت/ بازار متعادل شد

بازار سرمایه پس از رشد شارپی که در دو روز گذشته تجربه کرد، روز جاری را با رشدی ۴ هزار واحدی به پایان رساند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام سومین روز کاری هفته بر خلاف دو روز گذشته، متعادل آغاز کرد و رفته رفته هر چه به ساعات پایانی بازار نزدیک شدیم، بر فشار عرضه ها افزوده شد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 4 هزار واحدی به 2 میلیون و 316 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی 4300 واحدی به ارتفاع 757 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «بوعلی»، «فملی» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «ذوب»، «کاما» و «فولاد» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «آریا»، «آریان» و «هرمز» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کرمان»، «فزر» و «فصبا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 3 اردیبهشت ماه 1403، مبلغ 5 هزار میلیارد و 500 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 1 میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز 222 نماد در محدوده مثبت و 228 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 203 نماد در محدوده مثبت و 211 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت/ بازار متعادل شد