Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: عضو هیات حقیقت‌یاب سازمان ملل متحد در میانمار از ارتکاب موارد وحشتناکی علیه روهینجایی‌ها از جمله پرتاب کردن کودکان در آتش پرده برداشت.
 رادیکا کوماراسوامی، عضو هیات حقیقت‌یاب سازمان ملل به خبرگزاری آناتولی گفت: اول کشتار مردان جوان و دوم خشونت جنسی وحشتناک علیه زنان و دختران خصوصاً در خانه‌های بزرگ و مراکز بازداشت مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شاهد ظلم به کودکان و جدا شدن آنها از والدینشان هستیم. گاهی آنها را به داخل آتش پرتاب می‌کنند.
در یک گزارش سازمان ملل که سپتامبر ۲۰۱۸ منتشر شد، خشونت‌های جدی علیه مسلمانان روهینجایی و همچنین سایر اقلیت‌ها شامل قتل‌عام، جرایم علیه بشریت و جرایم جنگی ثبت شده است.
این نماینده سازمان ملل به آناتولی گفت: ما شش ژنرال را شناسایی کردیم که باید بابت قتل‌عام، جرایم علیه بشریت و جرایم جنگی هدف تحقیقات قرار بگیرند. آنچه اکنون در ایالت راخین رخ می دهد، به نظر می‌رسد یک کمپین نظامی جدید باشد و ما شدیداً نگران هستیم زیرا پس از گذشت یک سال تعداد مهاجران افزایش نشان می‌دهد.
رادیکا کوماراسوامی همچنین نسبت به شرایط وخیم کمپ آوارگان و افراطی شدن آوارگان هشدار داد. او گفت: هیچ آموزشی در کار نیست. آنها هیچ کاری ندارند. آنها نمی‌توانند شغلی بیابند چون نمی‌توانند از کوکس بازار خارج شوند. بنابراین آنها تمام روز یک جا می‌نشینند و در این وضعیت اسف‌بار کاری نمی‌کنند. این وضعیت قابل تحمل نیست. چه کسی می‌خواهد چنین آینده‌ای داشته باشد؟ آنها به صورت طبیعی افراطی می‌شوند و بعد ما گلایه خواهیم کرد که آنها افراطی شده‌اند.
به گزارش ایسنا، او افزود: گمان می‌کنم باید میانمار را مجبور کنیم تا این افراد را پس بگیرد و شرایطی ایجاد کند که این مردمان شرایط با ثباتی داشته باشند. اگر چنین اتفاقی رخ ندهد، بعد ما مجبور می‌شویم تا مسلمانان روهینجا را به مکان‌های امن‌تر برای آغازی جدید بفرستیم. برچسب ها: وحشتناک ، روهینگا ، سازمان ملل

منبع: خرداد

کلیدواژه: وحشتناک روهینگا سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای سندی مهم درباره افرادی که مسعود رجوی به ساواک لو داد | ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین،اظهارات عضو عالی‌رتبه ساواک در مورد همکاری مسعود رجوی در بازداشت محمد حنیف نژاد از بنیان گذاران مجاهدین خلق را مشاهده کنید.

کد خبر 847077 منبع: ایرنا برچسب‌ها دادگاه خبر ویژه منافقین

دیگر خبرها

  • افشای سندی مهم درباره افرادی که مسعود رجوی به ساواک لو داد | ویدئو
  • سازمان جهانی غذا: کودکان غزه دچار سوتغذیه شده‌اند
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • تشریح دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای
  • واکسیناسیون کودکان هرمزگان علیه بیماری پُنوموکوک
  • افشای همکاری مسعود رجوی با ساواک | ویدئو
  • سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • آمار وحشتناک از ۲۰۰ روز وحشی‌گری صهیونیست‌ها در غزه
  • برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک