Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@08:14:40 GMT

اقساط سررسید ۷۱۰۶ کشاورز کرمانشاهی امهال شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۲۰۳۵

اقساط سررسید ۷۱۰۶ کشاورز کرمانشاهی امهال شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: اقساط سررسید ۷۱۰۶ کشاورز کرمانشاهی به مدت سه سال امهال شد. ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

جلیل بالایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: اقساط سررسیده کشاورزان خسارت دیده از خشکسالی و سرمازدگی براساس ماده 33 قانون ششم توسعه از تاریخ یکم آبان ماه سال 97 تا 28 اسفندماه 98 به مدت سه سال امهال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به وقوع حوادث طبیعی مثل خشکسالی و سرمازدگی در سال زراعی 96 در استان کرمانشاه، گفت: با توجه به وقوع این حوادث طبیعی اقساط سررسید 7106 کشاورز استان به مدت سه سال امهال شد.

وی کل تسهیلات مشمول امهال را 640 میلیارد تومان دانست و گفت: هزینه امهال دولت 40 میلیارد تومان است که تسهیلات از 8 میلیون تومان تا 40 میلیون تومان کشاورزان را پوشش می‌دهد.

تصمیم جدید هیئت دولت برای امهال وام‌های زلزله‌زدگان استان کرمانشاهدرخواست 170 نماینده برای امهال وام های کشاورزیبرای مصوبه امهال وام‌های کشاورزی سقف گذاشته شده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه سررسید اقساط مهر 96 تا اسفندماه 97 برای تسهیلات 8 تا 40 میلیون تومانی است، بیان کرد: البته کشاورزان  به بخش مشمول امهال توجه داشته باشند تا شاهد انباشت اقساط معوق شده نباشیم.

بالایی با اشاره به اینکه حدود 2000 خودروی آسیب دیده در زلزله 7.3 ریشتری سال گذشته که مورد ارزیابی اولیه قرار گرفتند، بیان کرد: با موافقت هیئت وزیران تسهیلات قرض‌الحسنه 50 میلیون ریالی برای این تعداد خودرو خسارت دیده  پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان

به  گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، ارشیا شادان پور، رضا شاهرخی، شایان مرادی، ویس یاوری و آرشام حیدری ورزشکاران کرمانشاهی دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی نونهالان هستند.
این اردو از ۷ تا ۱۸ اردیبهشت در البرز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط