Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:59:05 GMT

کیه لینی: رونالدو مثل بولت و فدرر است

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۲۰۵۷

کیه لینی: رونالدو مثل بولت و فدرر است

جورجو کیه لینی، مدافع یوونتوس به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت و مقایسه جالبی در مورد او انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در تابستان گذشته به یووه پیوست و خیلی سریع به کلیدی ترین بازیکن این تیم تبدیل شد و تا به اینجای فصل بیش از 20 گل برای تیمش به ثمر رسانده است.  او امید اول یووه برای کسب قهرمانی چمپیونزلیگ است و حال کیه لینی به تمجید از ستاره پرتغالی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

او گفت:" در مورد رونالدو باید بگویم که از آنجایی که من آدم کنجکاوی هستم، به دقت او را زیر نظر داشته ام و چیزهای زیادی یاد گرفته ام. حضور رونالدو در کنارم واقعا اتفاق خیلی خوبی بوده است. او مثل اوسین بولت و راجر فدرر است. اگر این دو را بشناسید می‌دانید چه می‌گویم."

 

کیه لینی سپس درباره جانلوئیجی بوفون که در تابستان یووه را ترک کرد گفت:" جانشینی جیجی (کاپیتانی یوونتوس) کار آسانی نبوده است. به عنوان کاپیتان نباید کار باقی افراد را انجام داد. باید تناسب را حفظ کرد و رختکنی که متشکل از بازیکنانی با فرهنگ های مختلف است را کنار هم نگه داشت."

 

جورجیو کیه لینی کریستیانو رونالدو تنیس اوسین بولت یوونتوس دو و میدانی راجر فدرر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو تنیس اوسین بولت یوونتوس دو و میدانی راجر فدرر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!

به گزارش "ورزش سه"، مراسم لوریوس که معروف به «اسکار ورزشی» است، امشب برگزار می‌شود و ورزشکاران زیادی از حوزه‌های مختلف خود را به این مراسم رسانده‌اند.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های فرش قرمز، حضور همزمان یوسین بولت و جود بلینگام و گفت‌وگوی این دو نفر بود. آنها ابتدا خوشحالی معروف ستاره انگلیسی رئال مادرید را مقابل خبرنگاران انجام دادند و سپس چند دقیقه‌ای با همدیگر خوش‌وبش کردند.

پس از لحظاتی بولت به نزد خبرنگاران رفت و اولین سوال آنها درباره صحبت‌هایش با جود بلینگام بود. بولت که یکی از هواداران پر و پا قرص منچستر یونایتد است در این مورد گفت:«او واقعا یک بازیکن شگفت‌انگیز است. من چندین بازی از او دیده‌ام و می‌دانم که چه توانایی‌هایی دارد. با او گفت‌وگوی خوبی داشتم. به‌عنوان یک هوادار منچستر یونایتد، من به جود گفتم، در چمپیونزلیگ بسیار خوب بودی، ما نمی‌خواستیم یک بار دیگر ببینیم که منچستر سیتی سه‌گانه می‌برد.»

جود بلینگام با اینکه در دو دیدار رفت و برگشت مقابل منچستر سیتی هیچ گلی به ثمر نرساند، اما در نمایش خوب تیمش تأثیرگذار ظاهر شد و از بهترین بازیکنان تیمش بود.

دیگر خبرها

  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • یوسین بولت و تکرار خوشحالی معروف جود بلینگام / فیلم
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • فدرر به نادال؛ در لیورکاپ می‌بینمت!
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!