Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخپوشان از ساعت 16 فردا پنجشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان بازی با استقلال خوزستان هستند.

برانکو ایوانکوویچ برای این بازی، 20 بازیکن را به اردو فراخواند.

علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، ابوالفضل درویش‌وند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مهدی شریفی، احسان حسینی، سعید کریمی، سعید حسین‌پور، علی علیپور و ماریو بودیمیر، نفراتی هستند که فهرست 18 نفره این بازی از میان آنها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد نوراللهی در این مسابقه به دلیل محرومیت حضور نخواهد داشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال بازی پرسپولیس لیگ برتر ورزشگاه آزادی استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۲۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد

سرجیو سائول کوینترو چاوز در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال با مدیران باشگاه استقلال خوزستان به توافق رسید و روز ۱۶ اسفند سال ۱۴۰۲ با این باشگاه قرارداد بست.

پس از امضای قرارداد، این هافبک ۲۵ ساله اکوادوری در تست‌های ایفمارک شرکت کرد و مشخص شد که به هپاتیت B مبتلاست. بعد از این اتفاق، نام چاوز از فهرست تیم استقلال خوزستان خارج شد تا آبی‌های اهوازی بتوانند بازیکن دیگری به خدمت بگیرند که محمد آبشک را از فولاد خوزستان جذب کردند.

کوینترو که یک دقیقه هم برای استقلال خوزستان بازی نکرد، پنجمین بازیکن خارجی این تیم در لیگ بیست‌وسوم به شمار می‌رفت که خیلی زود از جمع شاگردان سیروس پورموسوی جدا شد.

باشگاه استقلال خوزستان در نقل‌وانتقالات زمستانی توانست ساویو روبرتو از برزیل، آسو رستم از عراق، دوستونبک تورسونوف از ازبکستان و عثمان اندونگ از سنگال را به خدمت بگیرد.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو؛ آماده‌باش برای نبرد با مس
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان
  • لبخند جامانده تیم ملی پس از اردو (عکس)
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!
  • ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد
  • چه می‌ شد اگر مهدی قائدی و محمد محبی در استقلال می‌ماندند | چی می شد اگه...
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال