Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، بهنوش طباطبایی با انتشار این عکس نوشت: در آسانسور باز شد تا به خانه برگردم ناگهان روى تلفن همراهم خبر کاندیدا شدنم را یکى از عکاسان درجه یک به من داد. احساس کردم به اندازه خودم خوشحال است. ده روز تمام تلاش کردن براى ثبت خبر و ثبت عکس کار طاقت فرسایى است. اینکه پشت دوربین قرار بگیرى و دیده نشوى تا اهالى سینما را دیدنى تر کنى، اینکه خبر کارهاى گروه هاى مختلف فیلمساز را سر موقع منتشر کنى تا علاقه مندان به سینما لحظه اى را از دست ندهند اما کسى نامت را نداند روحى بزرگ میطلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قصدم از نوشتن این واژه ها فقط این است که به آن دسته از خبرنگاران و عکاسانى که در اینروز ها پر تلاش و صادقانه و صبور بازتاب دهنده فعالیتها و زحمات اهالى سینما بودند بگویم همه ما قدر زحماتتان را میدانیم و دوستتان داریم. و فراموش نمیکنیم که سینما و به خصوص بازیگر سینما بدون همکارى و همراهى شما بخت زیادى براى موفقیت ندارد. خسته نباشید.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تلفن دوربین فهمید خبر پارس خاطره بهنوش طباطبایی پارس نیوز لحظه ای کاندیدا شدنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پيمان فخرى سرمربى قطعى ايران در المپيك ٢٠٢٤

به گزارش ورزش سه؛ پيمان فخرى با كسب اولين مدال طلاى انفرادى آسيايى شمشيربازى ايران در دل تاريخ ورزش كشورمان نام خود را جاودانه كرده اما عمده شهرت او به دليل موفقيت در سرمربيگرى تيم ملى و شمشيربازان اسلحه سابر اين رشته ورزشى به ويژه در المپيك هاى اخير است كه تا كسب مدال انفرادى ٢٠١٦ ريو توسط مجتبى عابدينى و مدال تيمى ٢٠٢٠ توكيو هم پيش رفت.

اعمال داورى در هر دو المپيك به ويژه در ٢٠٢٠ توكيو و رقابتهاى تيمى باعث شد دست شمشيربازى ايران از مدال باز بماند تا جايى كه فدراسيون جهانى اين رشته ورزشى "مدهت البكرى" داور مصرى را به دليل اعمال نفوذ در قضاوت ديدار شمشيربازان سابريست ايران و ايتاليا در مرحله يك چهارم نهايى كه باعث شكست ٤٤ بر ٤٥ شمشيربازى كشورمان مقابل ايتاليا و عدم صعود به نيمه نهايى شد مادام العمر به صورت رسمى از داورى محروم كرد.

حال شمشيربازى ايران يكبار ديگر دست به كار بزرگى زده است و تا اينجاى كار، اسلحه سابر اين رشته ورزشى با مديريت عليرضا پورسلمان رييس فدراسيون توانسته سهميه تيمى المپيك را براى دومين دوره متوالى كسب كند و همين سهميه تيمى ارزشمند باعث مى شود جدا از رقابتهاى تيمى ٢٠٢٤ پاريس، سه شمشيرباز نيز در بخش انفرادى براى مدال هاى طلا، نقره و برنز انفرادى المپيك در كنار مدال تيمى با حريفان به رقابت بپردازند.

•عليرضا پورسلمان به وعده خود عمل كرد

رييس فدراسيون شمشيربازى كشورمان در گفت و گو با ورزش سه ضمن تاكيد به اهميت كسب اولين سهميه تيمى ورزش ايران در بازيهاى المپيك پاريس توسط اين رشته ورزشى گفت: همانطور كه سه ماه قبل از طريق رسانه شما وعده دادم، پيمان فخرى براى هدايت شمشيربازان در المپيك به ايران خواهد آمد تا كار نيمه تمام خود در تمام زحمات سالهاى گذشته را به اتمام برساند.

همچنين براى تقويت كادر فنى كريستين بائور فرانسوى نيز به عنوان يكى از بزرگترين مربيان تاريخ در المپيك ٢٠٢٤ در نقش مشاور فنى كنار پيمان حضور دارد.

سناريوى من به عنوان مديريت شمشيربازى تقويت كادر فنى براى موفقيت در المپيك بود كه با بازگشت قطعى پيمان فخرى در هفته اول خرداد و حضور كريستين بائور تا پايان المپيك به بهترين شكل محقق شد.

•سابريست ها دو هفته است در فرانسه هستند

على پاكدامن، محمد رهبرى و محمد فتوحى بعد از كسب سهميه تيمى المپيك ٢٠٢٤ دو هفته گذشته را در شهر اورلئان فرانسه به تمرين پرداخته اند و از اين كشور بصورت مستقيم براى جام جهانى انفرادى عازم سئول كره جنوبى خواهند شد.

همچنين فرزاد باهر ارسباران نيز با آماده شدن ويزاى فرانسه اش در سئول به سه نفر ديگر مى پيوندد تا بعد از جام جهانى انفرادى كره جنوبى به كمپ تمرينى اورلئان فرانسه اضافه شود.

البته احمد شهميرى و نيما زاهدى نيز به عنوان نفرات ذخيره مراحل آماده سازى را با وسواس در تهران پشت سر مى گذارند كه در صورت هر آسيب ديدگى احتمالى دست تيم سابر ايران براى المپيك خالى نباشد.

•جام جهانى اسپانيا و قهرمانى آسيا در پيش

تا قبل از المپيك تيم شمشيربازى سابر ايران به غير از جام جهانى انفرادى سئول كره جنوبى، جام جهانى تيمى مادريد اسپانيا و رقابتهاى قهرمانى ٢٠٢٤ آسيا را نيز در كويت پيش رو دارد.

اين رقابتها با توجه به مشخص شدن وضعيت سهميه هاى انفرادى و تيمى اسلحه سابر مردان تنها در رنكينگ انفرادى و تيمى شمشيربازان تأثير دارد كه مى تواند جدول بهترى را براى رقابت در ٢٠٢٤ پاريس جلوى پاى المپيكى ها بگذارد.

در حال حاضر در رنكينگ تيمى المپيكى هاى ٢٠٢٤ پاريس كره جنوبى، آمريكا، مجارستان، فرانسه و ايتاليا اول تا پنجم هستند، ايران در جاى ششم ايستاده و مصر و كانادا نيز هفتم و هشتم.

بايد ديد آيا در المپيك با اين رنكينگ با مجارستان اولين ديدار را برگزار خواهيم كرد يا با تغيير رده تيمى به صلاحديد كادر فنى با حريف ديگرى روبرو مى شويم.

•كار كسب سهميه شمشيربازى تمام نشده است

شمشيربازى ايران به غير از سهميه تيمى و سه سهميه انفرادى مردان اسلحه سابر المپيك ٢٠٢٤ هنوز شانس براى افزايش تعداد شمشيربازان خود در پاريس دارد.

رقابتهاى فوجيره امارات در هشتم و نهم ارديبهشت ١٤٠٣ جايى است كه مى توان حداكثر پنج سهميه انفرادى ديگر در اسلحه هاى اپه و فلوره زنان و مردان و اسلحه سابر زنان كسب كرد.

در اپه مردان محمد اسماعيلى، اپه زنان ريحانه رضايى، فلوره زنان زهرا كارگر، فلوره مردان على امينى و سابر زنان نجمه سازن چيان بايد به رقابت با حريفان خود بپردازند كه شانس خوبى براى كسب دو سهميه انفرادى ديگر المپيك توسط اپه مردان و سابر زنان وجود دارد.

✍???? پوريا تابان

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • کاسمیرو: آنچلوتی وقتی فهمید رئال مادرید را ترک می‌کنم گریه کرد
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • لزوم آموزش یک رشته ورزشى
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری عجیب؛ تغییر باورنکردنی این بازیگر را ببینید!
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • علیزاده طباطبایی: امام می‌خواستند ارتش حفظ شود/ آقای روحانی نقش موثری در تصفیه‌ ارتش نداشت/ داخل ارتش سال ۵۸ کاملا به هم ریخته بود
  • پيمان فخرى سرمربى قطعى ايران در المپيك ٢٠٢٤
  • کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد