Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-23@20:57:53 GMT

◄ افزایش ایمنی دو بریدگی محورهای ارتباطی گلستان

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۲۳۸۰

◄ افزایش ایمنی دو بریدگی محورهای ارتباطی گلستان

تین‌نیوز | 

سرپرست مدیریت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان در مصاحبه با پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره‌کل  گفت: دوربرگردان ورسن که بعد از ورودی روستای ورسن واقع است 750 متر طول تقریبی و 46 متر عرض دارد و قبل از اجرای این عملیات به شکل نوک منقاری بوده و با توجه به تردد زیاد و حادثه‌ساز بودن اکنون در حال تبدیل به دوربرگردان استاندارد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان، غلامرضا بیکی، عملیات ایمن‌سازی دوربرگردان ورسن شامل زیرسازی، اجرای آسفالت محل دوربرگردان و نصب تابلو، علائم، گاردریل، نیوجرسی و احداث روشنایی است که زیرسازی آن شامل تعریض پل‌ها (سه دستگاه باند شمالی و سه دستگاه باند جنوبی)، عملیات‌خاکبرداری و پخش و کوبیدن تونان و زیراساس و اساس در باند شمالی و جنوبی با 70 درصد پیشرفت در حال اجراست.

وی بابیان این‌که بقیه عملیات استانداردسازی این بریدگی در حال انجام است، افزود: مطالعات استانداردسازی بریدگی حکیم‌آباد نیز انجام‌شده و در مرحله انعقاد قرارداد با پیمانکار اجرایی قرارداد.

 طول راه‌های استحفاظی استان گلستان بالغ‌بر پنج هزار کیلومتر می شود که در این محورها 70 بریدگی وجود دارد و استانداردسازی 10 بریدگی با اولویت‌های مشخص‌شده در دستور کار امسال و سال آینده اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قرار دارد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسینی افزود: در طول سال و بطور مستمر یکسری اقدامات راهداری بمنظور حفظ وضعیت موجود راهها و بهبود شرایط تردد و عبور و مرور در سطح محورهای مواصلاتی توسط عوامل راهداری شهرستان انجام می‌پذیرد

وی اظهار کرد: تسطیح و رگلاژ شانه سازی محورها به طول ۱۸۰ کیلومتر و شن ریزی راه های روستایی و فرعی به طول ۵۰ کیلومتر از جمله این اقدامات است که در سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

حسینی ادامه داد:  با توجه به اینکه تابلو و علائم ایمنی و  هشدار، پیش‌آگاهی و هدایت مسیر به رانندگان، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی جاده‌های ارتباطی در سطح محورهای مواصلاتی  دارد در طول یکسال گذشته ۲۵۰ مورد تابلو علائم هشدار دهنده جاده ای در محورهای مواصلاتی شهرستان چایپاره نصب شد.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت ۷۰ متر گاردریل در محورهای شهرستان چایپاره  تعمیر ونصب شد.

 

 

دیگر خبرها

  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی
  • اجرای ۵۶ طرح عمرانی فعال در حوزه راهداری
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است