Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر یزد با ابراز تاسف از ناکافی بودن اقدامات در رفع مشکلات ناشی از بارندگی و آبگرفتگی معابر گفت: به خاطر آبگرفتگی‌ها و مشکلات شهری از مردم عذرخواهی می‌کنم.

غلامعلی سفید در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به مشکلات ناشی از بارندگی در سطح شهر اظهار داشت: بر اساس اطلاعاتی که گرفتم، بارندگی در یزد با این شدت از سال 56 تاکنون بی سابقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به زحمات کارکنان شهرداری در رفع آبگرفتگی از معابر و کوچه های سطح شهر ادامه داد: ستاد مدیریت بحران استان هم به دلیل اینکه استان با این موضوع درگیر بود کمتر توانست به شهرداری کمک کند و عمده کارهای انجام شده در این زمینه از سوی عوامل شهرداری و خدمات و آتش‌نشانی بود.

رئیس شورای شهر یزد با بیان اینکه به خاطر آبگرفتگی ها و مشکلات شهری از مردم عذرخواهی می‌کنم و پوزش می طلبم اضافه کرد: آنگونه که باید به مردم خدمت کنیم خدمت نشد و اشکالاتی وجود دارد که از گذشته است اما این شورا برای رفع آن برنامه دارد.

وی با بیان اینکه طرحی در خصوص آب های سطحی و بهره برداری و کنترل آن ارائه شده بود که متاسفانه کار بر زمین ماند و دنبال نشد اضافه کرد: حدود 400 نقطه به عنوان منطقه بحرانی آب سطحی دیده شده بود که عملیات اجرایی تنها در 200 نقطه به طور ناقص انجام شده بود و در نهایت بی نتیجه ماند.

سفید با اشاره به ایجاد چاه جذبی یا اقدامات دیگر در این زمینه عنوان کرد: چنین اقداماتی پاسخگوی این بارندگی نبود و از سویی شاکر خداوندیم و از سوی دیگر عذرخواه مردم که نتوانستیم کار مناسبی انجام دهیم.

وی با اشاره به آبگرفتگی شدید در معابر، میادین و پل های احداث شده در سطح شهر افزود: اجرای این پروژه ها مربوط به یکی دو سال گذشته نیست و سال های قبل تر انجام شده اما باید سرعت بیشتری را در شورا برای رسیدگی به این امور داشته باشیم که قطعا این موضوعات نیز در دستور کار قرارخواهد گرفت.

سفید در خصوص تخریب‌های بافت تاریخی و خسارت هایی که در این بخش از شهر به ساکنان وارد شده نیز اظهار داشت: برخی موارد مانند ساباط که عمومی بوده و تکلیف آن روشن است اما برای آن خسارت‌هایی که خصوصی بوده و موجب خسارت به ساکنان شده باشد باید در شورا تصمیم گیری و نتیجه اعلام شود.

وی با بیان اینکه شخصا نمی‌توانم درباره پرداخت خسارت قولی بدهم و نظری داشته باشم، افزود: این موضوع در شورا مطرح خواهد شد تا نظر اعضا در این زمینه اخذ و به تصمیمات لازم برسیم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 زمین شورای شهر شهرداری مدیریت بحران یزد جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب 62 پایه چراغ روشنایی در سه نقطه از شهر یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد جواد آقایی اظهار داشت: نصب 62 پایه چراغ روشنایی "ال ای دی" با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال در سه نقطه از شهر انجام شده است.

وی افزود: تعداد 43 عدد پایه روشنایی و فنداسیون در بلوار آیت الله ابوترابی و همچنین تعداد 19پایه و فنداسیون در تقاطع جانباز و بلوار دفاع مقدس انجام شد که تا یک هفته آینده با اجرای شبکه، کابل کشی و نصب لامپ توسط شرکت توزیع برق یزد مورد بهره برداری کامل قرار خواهد گرفت.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد با بیان این که ویژگی این پروژه استفاده از چراغ های فوق کم مصرف "ال ای دی" می باشد، ادامه داد: لامپ هایی که قبلاً مورد استفاده قرار می گرفته است، "متال هالید" بوده که مصرف برق آن 400 وات می باشد در حالی که لامپ های مورد استفاده در این پروژه کمتر از 100 وات برق مصرف می کند.

آقایی با اشاره به این که روشنایی معابر در شب ارتباط مستقیم با امنیت اجتماعی شهروندان دارد، تصریح کرد: کمبود روشنایی در برخی معابر سطح شهر، یکی از عواملی است که موجب بروز مشکلات و ناهنجاری ها از جمله تصادفات و مشکلات امنیتی می شود و امیدواریم با انجام اینگونه اقدامات گامی در جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان و جلب رضایتمندی برداشته شود.​​​​​​​

 

دیگر خبرها

  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • آبگرفتگی معابر در پی بارندگی شدید در دلگان
  • نصب 62 پایه چراغ روشنایی در سه نقطه از شهر یزد
  • واکنش گروهی از مردم ایران به هر بحرانی
  • رگبار باران در ۱۷ استان؛ احتمال آبگرفتگی معابر
  • شناسایی متخلف سابقه دار شکار با همکاری سپاه و نیروی انتظامی
  • مهمترین اقداماتی که در شرایط اضطراری باید انجام داد + فیلم
  • نصب ۶۲ پایه چراغ روشنایی در سه نقطه از شهر یزد
  • هشدار جاری شدن رواناب و آبگرفتگی معابر در آذربایجان شرقی
  • کاهش ۴.۴ درصدی میانگین بارندگی نقطه‌ای سال زراعی لرستان