Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@22:54:39 GMT

سردار پاکپور از مردم قدردانی کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۲۸۱۸

در پی برگزاری شکوهمند مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه از مردم و نهادهای امنیتی - اطلاعاتی و انتظامی در شمال غرب و جنوب شرق کشور قدردانی کرد.

سردار پاکپور گفت: خدای بزرگ را شاکرم که در پرتو الطاف بیکران و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بصیرت و هوشمندی اقشار و آحاد مختلف مردم، جشن شگفتی‌ساز چهل سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی تاریخ ساز و دشمن شکن ۲۲ بهمن به ویژه در شمال غرب و جنوب شرق کشور با شکوه هر چه تمام تر در امنیت کامل و کم نظیر برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: بی‌شک همت و تلاش مجاهدانه و هوشیارانه نیروهای امنیتی- اطلاعاتی و انتظامی در استان های آذربایجان غربی، کردستان و سیستان و بلوچستان در تامین امنیت همه‌جانبه و مثال زدنی این حماسه بزرگ، برگ زرین و پرافتخاری را در کارنامه تلاشگران این عرصه ثبت کرد.

سردار پاکپور با اشاره به مسئولیت خطیر نیروی زمینی سپاه به عنوان متولی اصلی امنیت در استان‌های شمال غرب و جنوب شرق کشور تاکید کرد: این موفقیت و دستاورد بزرگ در شرایطی رقم خورد که دشمنان انقلاب و گروهک های معاند و تروریستی برنامه ریزی گسترده ای را به طمع بر هم زدن امنیت و آرامش پایدار کشور در ایام الله گرامیداشت چله انقلاب اسلامی به ویژه در مناطق مرزی کشور تدارک دیده بودند که با آمادگی و اشراف اطلاعاتی فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی خنثی و فرصتی برای عرض اندام پیدا نکردند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان گفت: باید تأکید کرد مردم فهیم آذربایجان غربی، کردستان و سیستان و بلوچستان بزرگترین پشتوانه و سرمایه نیروی زمینی سپاه و سایر نیروهای امنیتی و انتظامی برای پایدارسازی امنیت و تداوم آرامش موجود در این مناطق به شمار می‌روند که جا دارد به طور ویژه از آنان نیز قدردانی نماییم.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ۲۲ بهمن انقلاب مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان تامین امنیت امنیت و آرامش ملت ایران نیروهای مسلح سرمایه نیروهای امنیتی ۲۲ بهمن استان های آذربایجان غربی انقلاب اسلامی نیروهای امنیتی نیروهای مسلح سردار پاکپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۲۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر و تعدادی از اعضای مجمع رهروان امربه معروف و نهی ازمنکر استان یزد همزمان با آغاز طرح نور با حضور در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد از زحمات این نیرو درجهت احیا و گسترش فریضه امربه معروف و نهی از منکر و فرهنگ عفاف و حجاب تشکر و قدردانی کردند. 

فرمانده نیروی انتظامی استان ضمن تبریک اعیاد و اقدام شجاعانه هوافضای سپاه در شکستن هیمنه پوشالی اسرائیل، از همراهی ناظران و فعالان مجمع رهروان تشکر کرد و از طرح نور گزارشی ارائه داد. 

سردار بهدانی فرد افزود: درابتدا تذکر و بعد اجرای قانون از وظایف این نیروست و رضایتمندی مردم مشوق حضور موثر این نیرو بوده است.

مدیر مجمع رهروان نیز متقابلا با تشکر از اقدام مقتدرانه و قانونی در مقابله با رژیم جعلی صهیونیستی، از خوشحالی مردم در این خصوص و عزم جزم نیروی خدوم انتظامی در طرح نور تشکر کرد. 

سردار فتوحی بیان داشت: سازماندهی بیشتر و آموزش ناظرین و همراهی موثر در اجرای هرچه موفق‌تر این طرح که درخواست آحاد مردم به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران است، در دستور کار مجمع رهروان قرار دارد.

اجرای قانون در بستر تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های حاکمیتی و مشارکت بسیار خوب مردمی در حفظ امنیت و آرامش جامعه، محور گفتگوی این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • سردار استکی: عملیات وعده صادق باعث شکسته شدن قدرت پوشالی اسرائیل شد/ دشمن برای جبران تحقیر به عملیات روانی روی آورد!
  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • نیروی زمینی ارتش مشغول انسداد نوار مرزی ایران و افغانستان است
  • دستاورد‌های عملیات کربلای ۱۰
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • پیشمرگان کرد مسلمان در ایجاد امنیت منطقه نقش‌آفرینی می‌کنند