Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@07:44:07 GMT

دو ستاره نیمکت نشین پرسپولیس در ترکیب اصلی برانکو

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۲۹۶۹

دو ستاره نیمکت نشین پرسپولیس در ترکیب اصلی برانکو

ساعت24-تیم فوتبال پرسپولیس فردا در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال‌خوزستان خواهد بود.

 با توجه به دیر اضافه شدن ستارۀ عراقی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل حضور در جام ملت‌های آسیا و حضور سروش رفیعی در اردوهای نیم فصل پرسپولیس در سه بازیگذشته فرصت زیادی برای بشار رسن برای حضور در ترکیب پرسپولیس فراهم نشد و این رفیعی بود که به‌طور فیکس برای سرخ‌پوشان به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نگاهی به بازی پرسپولیس و فولاد و حضور بازیکنان جدید نظیر مهدی ترابی و سروش رفیعی در ترکیب فیکس قرمزها، نا هماهنگی در خط هافبک پرسپولیس به وضوح دیده می‌شد و نکتۀ جالب‌تر بهتر شدن روند تیمی آن‌ها بعد از حضور عالیشاه و رسن به‌جای ترابی و رفیعی در این دیدار است.

با توجه به اینکه برانکو در تمرین روز قبل بازی تیم اصلی خود را مشخص می‌کند  و بازیکنان ذخیره کاور زرد رنگ برتن می‌کنند احتمال فیکس بودن رسن و بودیمیر در بازی فردا بسیار است. با توجه به محرومیت نوراللهی باید دید رسن به‌جای این بازیکن و در کنار سروش بازی خواهد کرد یا برانکو ارنج دیگری برای این دیدار حساس در ذهن خود دارد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد. این بازیکن با مصدومیت از اردوی تیم ملی بازگشت و همین مسئله منجر به جدل لفظی باشگاه پرسپولیس با کادر پزشکی تیم ملی شد. هر چه بود قرمزها ناچار شدند در چند مسابقه حساس بدون دروازه‌بان اول خود وارد میدان شوند. با این حال نتیجه کار از آنچه گمان می‌رفت بهتر شد و امیررضا رفیعی ۳‌کلین‌شیت ارزشمند به ثبت رساند.

بیرانوند احتمالا برای بازی حذفی با آلومینیوم استراحت خواهد کرد تا در مسابقه سرنوشت‌ساز با سپاهان برای تیمش به میدان برود. با این حال با توجه به عملکرد بالاتر از تصور رفیعی، بیرو کار سختی دارد و دیگر نباید مرتکب اشتباهات گل‌درشتی شود که این فصل زیاد از او دیدیم؛ ازجمله در مسابقه با آلومینیوم و فولاد.

کد خبر 846232 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  •  با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد | پرسپولیس این روزها مثل سیتی بازی می‌کند
  • سروش رفیعی: مگر والیبالیست های برزیل می‌گویند چرا به اندازه نیمار حقوق نمی‌گیریم؟
  • سایه ترس روی دروازه بان تیم ملی در پرسپولیس افتاد
  • ماجرای پرسپولیسی شدن جانشین بیرانوند که این روز‌ها ستاره است
  • سروش رفیعی و آگاهی عجیب از زمان درخشش در لیگ!