Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سرمربی سابق استقلال تهران می‌گوید شاگردان وینفرد شفر با شکست تراکتورسازی در بازی هفته آینده می‌توانند به عنوان قهرمانی فکر کنند.

 صمد مرفاوی، درخصوص اولین برتری استقلال تهران در نیم فصل دوم برابر پیکان اظهار داشت: استقلال یک تیم جامع دارد و از هر نظر که بررسی کنید اولین برتری در نیم فصل دوم بسیار خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به مهره‌هایی که به تیم ملحق شده‌اند سرمربی دستش پر است و هر تفکری که داشته باشد را می‌تواند پیاده کند. همین نکته مثبتی برای تیم است که بتواند با همین روند ادامه بدهد.

او ادامه داد: هنوز زود است که عملکرد بازیکنان را بخواهیم قضاوت کنیم. برخی از بازیکنان که به تازگی اضافه شده‌اند خیلی خوب آماده نشده‌اند. بازیکنانی مثل داریوش شجاعیان و محسن کریمی هم به تازگی دوران مصدومیت را سپری کرده‌اند و یک مقدار زمان می‌برد که این دو هم به شرایط ایده آل برسند. ضمن  اینکه طارق همام هم مصدوم است و در دسترس نیست.

سرمربی سابق استقلال درباره خرید گادوین منشا از پرسپولیس گفت: مهم‌ترین چیز خواسته سرمربی است؛ سرمربی تقاضا داشته که چنین بازیکنی به ترکیب اضافه شود و با توجه به تفکرات او بازیکن جذب می‌شود. این درخواست معقولی است که منشا هم مانند سایر بازیکنان به تیم اضافه شده است. به هیچ وجه خرید منشا غیرمنطقی نبود و او در ادامه می‌تواند تاثیر زیادی در روند خط حمله داشته باشد.

مرفاوی درخصوص رویارویی با تراکتورسازی تبریز گفت: بازی بسیار سختی است؛ سه امتیاز این مسابقه تاثیرگذار است و هر تیمی که برنده باشد هم از لحاظ روحی روانی و هم از لحاظ کیفیت فنی می‌تواند خودش را نشان بدهد.

او درباره شانس قهرمانی استقلال گفت: همانطور که گفتم بازی با تراکتورسازی خیلی حساس و تعیین کننده است. اگر آنها بتوانند تراکتورسازی را شکست بدهند می‌توانند برای قهرمانی قدم بردارند. استقلال با برتری در این بازی به مراتب شرایطش بهتر خواهد شد. رقابت نزدیکی در بالای جدول بین سپاهان، پدیده، پرسپولیس و استقلال و تراکتورسازی وجود دارد که می‌تواند جذابیت زیادی به مسابقات لیگ بدهد.

ایلنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و با دو گل برابر این تیم شکست خورد تا از کورس قهرمانی این مسابقات جا مانده باشد و اختلافش با آرسنال و منچسترسیتی بیشتر شود.

شاگردان یورگن کلوپ از اینکه موفق نشده بودند در این بازی به پیروزی برسند بسیار ناراحت و عصبانی بودند و فن دایک پس از پایان این دیدار اظهاراتی را مطرح کرد که با انتقادهایی از سوی هواداران این تیم و همچنین رونی مواجه شده است.

این ستاره سابق منچستریونایتد در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« متاسفم اما فکر می‌کنم موضوع نگران کننده در اینجا این است که او کاپیتان است و می‌گوید که لیورپول از کورس قهرمانی عقب مانده و این اتفاقی است که در طول این فصل بارها رخ داده است.

او پس از شکست در دربی مشغول صحبت درباره این است که تیمش باید در بازی بعدی در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر به میدان برود. این در حالی است که او و تمام بازیکنان لیورپول در حال حاضر فقط باید به تمرین فردا و پیروزی در بازی بعدی فکر کنند چون در این بازی شکست خوردند و باید دوست داشته باشند که هرچه زودتر این باخت را جبران کنند.

حرفی که می‌توانم به او بزنم این است که زودتر با این وضعیت کنار بیاید و آماده رقابت شود، در غیر این صورت لیورپول با این وضعیت شانسی نخواهد داشت.»

دیگر خبرها

  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • رفتن پیولی از میلان قطعی شد
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال