Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی با اشاره به تغییرات در سیستم خدمت رسانی به مشتریان گفت: با تغییرات صورت گرفته در خدمات صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی،سرعت انجام کارهای متقاضیان بسیار بالا رفته است.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، فرید دهقانی در نخستین همایش جذب سرمایه گذاری در استان سیستان و بلوچستان و ریاست پنل تخصصی معدن و صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی با اشاره به تسهیل امور معدنی با خدمات هرچه بیشتر اخیر صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی گفت: صندوق بیمه، ماه گذشته با انلاین کردن خدمات خود از مراجعه حضوری متقاضیان و اتلاف وقت آن‌ها جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه نقطه اتکای ما در ارایه خدمات به معدنداران پروانه بهره برداری ان‌ها خواهد بود اظهار کرد: از متقاضیان درخواست می‌شود با تکمیل مدارک خود به سایت ما به آدرس iranmico.com مراجعه کرده و سپس با ارایه پروانه بهره برداری خود از خدمات انلاین ما استفاده کنند.

مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی در خصوص خدمات صندوق بیمه در مراحل اکتشاف عنوان کرد: در این بخش صندوق بیمه دو نوع خدمات ارایه میکند، یکی صدور بیمه نامه سرمایه‌گذاری اکتشاف که ریسک اکتشاف را پوشش می‌دهد ودر صورت نرسیدن به کانه ۸۰درصد سرمایه را به متقاضی باز می‌گرداند و دیگری آن است که در صورتیکه سرمایه گذار منابع مالی مکفی نداشته باشد، صندوق بیمه ازطریق وجوه اداره شده وزارت صمت تسهیلات لازم را در اختیار سرمایه گذار قرار می‌دهد.

وی در جواب به سوالی مبنی بر چگونگی ارایه تسهیلات به پیمانکاران معدنی گفت: برای پیمانکاران معدنی نیز ضمانت نامه صادر و تسهیلات ارایه می‌شود، که این تسهیلات به صورت تجهیزات بوده و به صورت نقدی نیست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معدن بیمه سرمایه گذاری پیمانکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سیدمحمود حسینی پور  پس از بازدید از مجموعه فرهنگی هنری استاد دولت آبادی در ساری در نشستی با صدور دستورات لازم برای گسترش فعالیت‌های هنرمندان و برگزاری جشنواره‌های هنری و ضرورت توسعه ارتباطات فرهنگی هنری با کشور‌های مختلف، گفت: هنرمندان، باید سفیران فرهنگی استان باشند. 

استاندار مازندران در این نشست افزود: باید ابزار‌ها و امکانات برای هنرمندانی که می‌خواهند به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانند فراهم شود.

حسینی‌پور با بیان اینکه جامعه ما به دنبال تقویت فعالیت‌های فرهنگی است، ادامه داد: ساختار خانه هنرمندان باید به‌گونه‌ای باشد تا در فضای عمومی کشور دیده شود.

وی از هنرمندان به‌عنوان ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در مازندران یاد کرد و افزود: بنا داریم تا با حل مشکلات فعالیت این قشر زمینه را برای نقش آفرینی هنرمندان فراهم کنیم.

حسینی‌پور افزود: باید با تدابیر و راهکار مناسب نقش هنرمندان را در عرصه‌های مختلف تقویت کنیم.

رئیس هیات مدیره خانه هنرمندان ساری از جمله کسانی بود که در این نشست؛ به بیان مشکلات این نهاد صنفی و فعالیت‌های این مجموعه پرداخت.

رئیس انجمن گرافیک خانه هنرمندان ساری در خصوص برگزاری جشنواره گرافیک زبان مادری نیز به بیان نکاتی پرداخت که شهردار مرکز استان هزینه برگزاری این جشنواره را نیز تقبل کرد.

استاندار مازندران پس از استماع مشکلات این نهاد، دستور داد تا ضمن تمدید مکان فعالیت خانه هنرمندان ساری با هماهنگی فرماندار و شهردار مرکز استان؛ مکان جدید دیگری نیز برای گسترش فعالیت‌های این مجموعه در اختیار هنرمندان قرار گیرد.

در این راستا استاندار مازندران طی تماسی تلفنی با سرپرست میراث فرهنگی استان دستور داد تا یکی از خانه‌های سنتی ساری به خانه هنرمندان اختصاص یابد.

در پایان هنرمندان با اهداء آثار هنری از دستورات ثمربخش استاندار مازندران قدردانی کردند.

‎یادآور می شود، این نشست باحضور فرماندار مرکز استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار مرکز استان، رئیس حوزه هنری استان، رئیس هیات مدیره خانه هنرمندان ساری، رئیس انجمن گرافیک خانه هنرمندان ساری، استاد دولت آبادی و جمعی از هنرمندان برگزار شد، 

دیگر خبرها

  • درمان سرطان رایگان می‌شود
  • وجود ۱۹۴ معدن فعال در کردستان
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان
  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان