Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@09:19:27 GMT

نوبخت: عیدی کارکنان دولت آماده است

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۳۴۰۳

صراط:

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سؤالی درباره دستور مقام معظم رهبری در خصوص بازنگری ساختار بودجه‌ریزی، اظهار داشت: سازمان برنامه و بودجه بنا به نظر مقام معظم رهبری به دولت، که فرموده بودند "اگر بتوانید هزینه‌ها را کم کنید" اعلام آمادگی کرده برنامه اصلاحی بودجه را تحت عنوان ویرایش دوم بودجه در هیئت دولت مطرح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره واریز عیدی‌ کارمندان و بازنشستگان افزود: عیدی همه افرادی که مشمول دریافت عیدی می‌شوند قبل از 22 بهمن تخصیص داده شده و خزانه هم مبالغ آن را آماده کرده است. هر دستگاهی که لیست کارکنان خود را تهیه کرده و درخواست وجه داده است، این مبلغ را دریافت کرده است. من یکشنبه 21 بهمن با یکی از وزرا سه بار تماس گرفتم که عیدی آنها آماده است و برای دریافت آن اقدام کنند اما آنها گفتند مشکلی در تهیه لیست کارمندان خود دارند. به هر حال عیدی همه دستگاه‌ها آماده است و الآن خزانه هم دنبال این است که دستگاه‌ها وجه خود را دریافت کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره یارانه‌ها نیز تصریح کرد: یک پرداخت یارانه دیگر هم داریم که سعی می‌کنیم آن را زودتر پرداخت کنیم. در این هفته 5هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی تخصیص مضاعف داده می‌شود.

این خبر تکمیل می‌شود... .

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بانک مرکزی در تخصیص ارز به دارو در سال گذشته اشکالاتی داشت، اما در پایان سال گذشته توانست به تعهدات خود عمل کند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی چهار جلسه نظارتی درباره دارو برگزار کرد، اما هنوز مشکل گرانی و کمبود دارو حل نشده است.

وی متذکر شد: آخرین جلسه مجلس در این مورد در ۱۹ دی ماه سال گذشته برگزار شد که فرصت دو ماهه‌ای به وزارت بهداشت و درمان، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه داده شد. همچنین مقرر شد ۷۰ درصد هزینه دارو را بیمه‌ها و ۳۰ درصد را بیماران بپردازند که این اتفاق رخ نداده و تقریباً پرداختی از بیمه و بیمار به صورت برابر است.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشترین اشکال در این زمینه به وزارت بهداشت و درمان، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه بازمی‌گردد، گفت: بانک مرکزی منابع ارزی را برای دارو تأمین نکرده است.

حاجی‌دلیگانی تاکید کرد: همچنین سازمان برنامه و بودجه ۷۰ همت طلب دارو را پرداخت نکرده و سازمان تأمین اجتماعی هم طلب دانشگاه علوم پزشکی را نپرداخته است که باید این موارد رسیدگی شود.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: علاوه بر جلسات صحن مجلس، بنده نیز برای بررسی علل کمبود دارو جلسات جداگانه‌ای با مسؤولان بانک مرکزی و وزارت بهداشت و درمان داشتم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت و درمان درباره دارو مسؤولیت دارند، تصریح کرد: بانک مرکزی برای اختصاص ارز دارو در اواخر بهار و ابتدای تابستان اشکالاتی داشت که باعث ایجاد مشکلاتی در توزیع دارو شد، اما در پایان سال گذشته توانست به تعهدات خود عمل کند.

دیگر خبرها

  • تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند
  • خبر مهم درباره نرخ جایگزینی حقوق بازنشستگان
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه
  • ببینید | آمار جنجالی کارشناس برنامه تلویزیون درباره دولت؛ تامین کسری بودجه با برداشت از بازار سرمایه؟