Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری در این مراسم که با حضور "علی اصغر مونسان" معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جمعی از نمایندگان مجلس، استانداران، سفرای کشورهای خارجی و همچنین مدیران ارشد گروه مالی و بانک گردشگری برگزار شد، مقامات مذکور با حضور در غرفه‌های مختلف این نمایشگاه با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این حوزه آشنا شدند و در جریان آخرین دستاوردها و پروژه‌های مهم گردشگری کشور قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این گزارش حاکی است؛ گروه مالی گردشگری در این نمایشگاه در سالن ۳۵ حضور دارد و با معرفی تعدادی از مهمترین پروژه‌های گردشگری خود همچون سرزمین ایرانیان، میکامال کیش، هتل‌های فرودگاهی؛ سیتی‌سنتر اصفهان، نگین‌افق نیایش و ... پذیرای فعالان و علاقه‌مندان این حوزه خواهد بود.

شایان ذکر است؛ دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته با هدف معرفی توانمندی‌های صنعت پیشران گردشگری و صنایع وابسته، حمایت از فعالان آن و همچنین تقویت اقتصاد گردشگری و اشتغا‌زایی از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ برگزار می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بانک گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد

محمد اله‌یاری گفت: فرآیند تکمیل ثبت نام ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران از امروز (چهارشنبه بیست و نهم فروردین ۱۴۰۳) آغاز شد و تا پایان روز شنبه (اول اردیبهشت ١٤٠٣) ادامه خواهد داشت.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، محمد اله‌یاری؛ مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ذکر این نکته که ناشران متقاضی حضور در این نمایشگاه تا ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام فرصت داشتند، گفت: ناشرانی که برای شرکت در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ثبت‌نام کرده‌اند، از امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تا پایان روز شنبه (اول اردیبهشت ۱۴۰۳) فرصت دارند با مراجعه به صفحه «ثبت‌نام ناشران داخلی» در سامانه ketab.ir در بخش «پیگیری ثبت‌نام نمایشگاه» نسبت به ثبت شماره حساب بانکی و واریز وجه علی الحساب دریافت غرفه اقدام کنند.

مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در خصوص متراژ و هزینه غرفه‌ها گفت: مبلغ دریافتی بر اساس قیمت مندرج در آیین نامه نمایشگاه است که ناشران در زمان ثبت نام اولیه آن را مشاهده کرده اند. متراژ تخصیص یافته و مجموع مبلغ دریافتی در این مرحله، به صورت علی الحساب خواهد بود؛ بنابراین در مرحله بعدی با جانمایی نهایی و تعیین متراژ نهایی غرفه، صورت حساب نهایی وجه غرفه صادر خواهد شد و با تکمیل وجه نهایی، غرفه‌های ناشران تحویل می‌شود.

اله‌یاری افزود: با توجه به حجم بسیار زیاد درخواست ناشران متقاضی حضور در نمایشگاه، درصورتیکه ناشران نتوانند در مهلت مقرر نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند، ناشران متقاضی موجود در فهرست رزرو جایگزین خواهند شد.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
  • ◄ اجلاس اکو همزمان با نمایشگاه ریلی/ نمایشگاه یازدهم کلید خورد
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه كتاب تهران آغاز شد
  • معرفی ژئوپارک جهانی طبس در نمایشگاه ITB برلین
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران از فردا
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • نشست فعالان اقتصادی استان کرمان با سرکنسول روسیه + تصاویر