Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اردوهای جهادی با هدف خدمت‌رسانی به مناطق محروم و روستاهای کمتر برخوردار برگزار شده اند.
وی افزود: اردو های جهادی با حضور تیم‌های پزشکی، پرستاری، مامایی و دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شده و مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان های کهگیلویه وبویر احمد نیز در این اردوها حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی بیان کرد: اردوهای جهادی در سال جاری در شهرستان های چرام، گچساران، بهمئی، کهگیلویه، بویراحمد، لنده ، دنا و شهرهای زیر مجموعه برگزار شدند.
وی تصریح کرد: اردوهای جهادی نیاز امروز جامعه بوده زیرا که جهادگران با کمترین امکانات بیشترین خدمات را در مناطق محروم و کم‌برخودار به مردم ارائه می دهند.
معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: بیشتر مردم روستا و عشایر نشین استان از نظر وضعیت مالی، موقعیت مطلوبی ندارند به همین سبب نمی توانند برخی از هزینه های درمان خود را پرداخت کنند اما تلاش جهاد گران عرصه درمان موجب رفع این خلا و همچنین رضایتمندی و نشاط آنها می شود.
وجود بیش از 2 هزار و 700 روستا با حدود 44 درصد از جمعیت 723 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در کنار پراکندگی و فقر تاریخی و عمیق حاکم بر این روستاها حضور و فعالیت گسترده گروه های جهادی در این استان را بیش از پیش ضروری کرده است.
9868/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 خدمت رسانی دانشگاه علوم پزشکی استان درمان شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج