Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:27:01 GMT

صید و صیادی در گیلان از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۳۷۰۴

صید و صیادی در گیلان از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کیاست سپهری ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده دریابانی بندرانزلی، اظهارکرد: امنیت دریا و انضباط بخشی و ساماندهی و هویت بخشی به شناورها همواره در دستور کارمرزبانی بوده و از اولویت‌های مرزبانی گیلان است.

وی با اشاره به تلاش مرزبانی گیلان برای ساماندهی شناورها برای استفاده هرچه بهتر و ایمن‌تر مردم و گردشگران، افزود: برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مردم و گردشگران در راستای استفاده بهتر از دریا و تالاب در ایام سفرهای تابستانی و نوروزی، ساماندهی شناورهای صیادی و گردشگری همواره در دستور کار مرزبانی گیلان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سپهری تأکید کرد: متاسفانه به دلیل وجود نابسامانی در اوضاع صید و صیادی در دریاها، عده‌ای با شناورهای که در اختیار دارند اقدام به صید کرده که ساماندهی این بخش، از مطالبات مردم و مسئولان است.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم وضعیت صید و صیادی به گونه‌ای ساماندهی شود که تعادل در صید ایجاد شده و از صید بی رویه نیز جلوگیری به عمل آید.

سرهنگ سپهری تصریح‌کرد: مسئولان باید خدمتگزاران خوبی برای مردم باشند چرا که مردم با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان دادند که قدردان و پشتیبان انقلاب و رهبری بوده و لایق بهترین خدمات هستند.

کد خبر 4541444

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان انزلی مرزبانی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ ستاد محمد محمودی اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق شدند مقادیر قابل توجهی دارو قاچاق کشف کنند. 

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: مرزبانان پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون، در جهت پیشگیری از خروج کالای قاچاق از کشور موفق شدند، تعداد ۲۸ هزار و ۶۰۰ عدد قرص از نوع فنوباربیتال را به ارزش ۲۴۸ میلیون و ۸۲۰ هزار ریال را از داخل کوله یک نفر تبعه افغان کشف کنند، که داروها تحویل شبکه بهداشت شهرستان و متهم تحویل مدیریت مبارزه با کالا وقاچاق هنگ شد.  

وی بیان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه کارکنان مرزبانی به شمار می‌آید و این مهم در تحقق مسیر جهش تولید بسیار کارگشا است. 

دیگر خبرها

  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد
  • صحرایی: با مشاهده وضعیت حال و گذشته جمله «به قله نزدیک می‌شویم» رهبری را بهتر درک می‌کنیم
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر