Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- براساس گزارش ها، «کریستیانو رونالدو» فوق ستاره باشگاه یوونتوس با انتقال به لیورپول و معاوضه با «محمد صلاح» ستاره مصری قرمز‌ها موافقت کرده است.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، براساس گزارش ها، «کریستیانو رونالدو» فوق ستاره باشگاه یوونتوس با انتقال به لیورپول و معاوضه با «محمد صلاح» ستاره مصری قرمز‌ها موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلاح پس از آمدن به آنفلید در تابستان ۲۰۱۷، به خوبی ثابت کرد که وی نسخه‌ای بروز رسانی شده خود در چلسی است.
در واقع، او در نخستین فصل حضورش در لیورپول، با به ثمر رساندن ۳۲ گل، کفش طلای لیگ برتر جزیره را کسب کرد و در فصل جاری نیز تا اینجای کار در مجموع رقابت‌ها ۲۰ گل برای قرمز‌های آنفیلد به ثمر رسانده است.
پیشرفت‌های چشمگیر مهاجم ۲۶ ساله تیم ملی مصر نظر بسیاری از باشگاه‌های معتبر اروپایی از جمله رئال مادرید را جذب کرد با این حال، ظاهرا یوونتوس آماده است تا مجموعه خود را با کشاندن کاپیتان فراعنه به تورین بیش از پیش تقویت کند.
براساس گزارش این رسانه عربی، رونالدو با انتقالی تابستانی به جای محمد صلاح به لیورپول موافقت کرده است؛ گزارش مذکور مدعی است، این انتقال چیزی در حدود ۱۷۵ میلیون پوند خرج روی دست بانوی پیر خواهد گذاشت.
صدرنشین سری آ. ایتالیا در آغاز فصل جاری با جذب رونالدو، قوای هجومی خود را تقویت کرده است، اما خرید «آرون رمزی» هافبک تیم آرسنال در اوایل هفته جاری حاکی از آن است که این تیم تمایل دارد تا مبالغ بیشتری را برای تقویت خود هزینه کند.
با این حال، جستجوی یوونتوسی‌ها برای مهاجمی دیگر به ویژه با توجه به حضور مهاجم ۶ دانگی همچون رونالدو کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما با توجه به ۳۴ ساله بودن مرد پرتغالی، ظاهرا نقش او در جمع قهرمان اسکودتو بلند مدت به نظر نمی‌رسد؛ علاوه بر این، شایعات مبنی بر عدم رضایت «پائولو دیبالا» در این تیم و همچنین کوچ احتمالی «دوگلاس کاستا» به منچستریونایتد، چنین انتقالی از تورین به آنفیلد را قابل درک می‌کند؛ این در حالی است که کارشناسان احتمال وقوعی چنین انتقالی را در تابستان ۶ به ۱۰ تخمین زده اند که برآورد چندان غیرمحتملی نیز به نظر نمی‌رسد.
در حالی که لیورپولی خود را برای مصاف با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا مهیا می‌کنند؛ در سوی دیگر یوونتوسی‌ها در سری آ. جمعه پیش رو با فروزینونه پیکار خواهند کرد.

انتهای پیام/
منبع: ایرنا
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رونالدو محمدصلاح ستاره مصری یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۳۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی باشگاه النصر عربستان، از جمله افراد مشهوری است که حتمالا تمام کشورهای دنیا با آغوش باز پذیرای او و خانواده‌اش هستند.

در گزارش خبرورزشی آمده است:رونالدو همیشه نشان داده مکان‌های مختلفی را برای سفر و گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کند اما یک اتفاق مرموز میان تمام تصمیم‌های کریس حسابی به چشم می‌خورد. جالب است بدانید که او از سال ۲۰۱۴ به طرز عجیبی هرگز به آمریکا سفر نکرده و حتی یکبار به بهانه‌ای در اردوی پیش فصل یوونتوس در ایالات متحده حاضر نشد!

گفته می‌شود دلیل سفر نکردن کریس رونالدو به آمریکا، بازبودن پرونده قضایی او در خاک این کشور است. اتهام تجاوز رونالدو به خانم کاترین مایورگا با گذشت سال‌ها از این ماجرا همچنان در دست بررسی است و پلیس لاس وگاس در حال تحقیق روی این پرونده می باشد.

اگرچه که بارها رونالدو این اتهام را رد کرده ولی در صورت سفر به آمریکا احتمال دستگیر شدن او وجود دارد و به همین خاطر هم او به توصیه وکلای خود به آمریکا سفر نمی‌کند.

 

دیگر خبرها

  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال صدورحکم بازداشت ازسوی لاهه!
  • نشست اضطراری در تل‌آویو دربار احتمال صدور حکم بازداشت ازسوی لاهه!
  • تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین