Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام "سیدعلیرضا ادیانی" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در جمع کارکنان انتظامی استان کرمانشاه، به دیدار اخیر فرماندهان ناجا با رهبر معظم انقلاب اشاره و گفت : ایشان از حرکت رو به جلوی پلیس اظهار رضایت داشتند و تاکید کردند که این حرکت نباید متوقف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به این سخن رهبری که هنوز تا رسیدن به نیروی انتظامی تراز انقلاب فاصله وجود دارد، گفت : تحقق منویات رهبری و رساندن ناجا به تراز انقلاب وظیفه یکایک کارکنان است که برای انجام آن باید شبانه روز تلاش کرد.

ادیانی با بیان اینکه برای تحقق منویات و خواسته های رهبری در خصوص ناجا تنها تلاش فرماندهان کفایت نمی کند، یادآور شد: همه کارکنان در هر جایگاهی که هستند باید تلاش کنند و با کمک و همراهی یکدیگر نیروی انتظامی هم تراز با انقلاب را شکل دهند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در ادامه به برخی ویژگی هایی که لازم است تا نیروی انتظامی هم تراز انقلاب شکل بگیرد اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین این ویژگی ها ارتقاء هوشیاری و هوشمندی کارکنان ناجا در مقابله با حوادث گوناگون است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب از راه های مختلف، گفت: ناکام گذاشتن دشمنان از دستیابی به اهداف و خواسته های شان جزو مواردی است که پلیس باید در این راستا هوشیاری و اقدام به موقع داشته باشد.

ادیانی تصریح کرد: یکی از بزرگترین تلاش های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب، راه اندازی تهاجم فرهنگی و ایجاد بی بندوباری در جامعه است که پلیس باید بتواند در این راستا به خوبی نقش خود را ایفا و از اجرای نقشه دشمنان جلوگیری کند.

این مقام مسئول در ناجا خاطرنشان ساخت: در همین راستا پلیس تلاش می کند تا علاوه بر تامین امنیت اجتماعی، حافظ امنیت اخلاقی و ارزش های جامعه اسلامی نیز باشد.

وی در ادامه گفت: بصیرت کارکنان ناجا و خانواده های آنان و همچنین برخورد حکیمانه ماموران در عملیات های مختلف از دیگر ویژگی هایی است که پلیس برای تحقق خواسته رهبری در خصوص نیروی انتظامی هم تراز انقلاب باید از آن برخوردار باشد که خوشبختانه این خصایص در وجود آنها وجود دارد.

ادیانی همچنین پرهیز از اشرافی گری بین کارکنان ناجا را یکی از عوامل موفقیت پلیس برشمرد و گفت: ماموران نیروی انتظامی از این نظر در میان کارکنان نیروهای مسلح زبانزد هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در ادامه از عزم و اراده جدی فرماندهان ناجا برای افزایش سطح رفاه کارکنان خبر داد و گفت: همانگونه که فرمانده نیروی انتظامی بارها عنوان کرده اند سال آینده توجه ویژه ای به افزایش سطح رفاهی کارکنان خواهد شد.

وی در پایان گفت: احداث منازل سازمانی و توسعه مراکز تفریحی و رفاهی از جمله اقداماتی است که فرمانده ناجا برای سال آینده در دستور کار قرار داده است .

 

 

انتهای پیام/د

حرکت رو به جلوی پلیس نباید متوقف شود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک گفت: نیروی انسانی در تدوین و تصویب بودجه جاری شهرداری به عنوان موتور محرک توسعه شهر مورد توجه بوده است.

سیدوحید میرنظامی در گفت‌وگو با ایمنا در مرکزی با بیان اینکه قانونگذار به اعضای شورای شهر در مورد امور اجرایی اجازه هیچ‌گونه دخالتی را نداده است، اظهار کرد: مراجعات حضوری و تماس‌های تلفنی متعدد توسط برخی کارکنان شهرداری با کمیسیون نظارت و حقوقی صورت گرفته است.

وی افزود: توجه به امر رفاهی کارکنان شهرداری و تخصیص و چگونگی پرداخت‌ها و توزیع اضافه کار در حوزه مدیریتی از اختیارات شهردار است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به اینکه وظیفه شورا تصویب بودجه پیشنهادی شهرداری است، خاطرنشان کرد: اقدامات و پیش‌بینی‌های لازم در خصوص جبران زحمات و اقدامات کارکنان شهرداری با تصویب ردیف ۱,۵۰۰ میلیارد تومان و با تناسب ۲۵ درصد از بودجه کل ۶۰۰۰ میلیارد تومانی مورد توجه شورای ششم قرار گرفته است.

میرنظامی تصریح کرد: بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال جاری ۴,۶۰۰ میلیارد تومان بود؛ بنابراین با توجه به اینکه رویکرد شورای ششم برای توسعه شهر اراک تحولی و توأم با جهش در حوزه‌های عمرانی و خدمات شهری و فرهنگی بوده است، بودجه شش هزار میلیارد تومانی برای سال ۱۴۰۳ به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه مسائل اقتصادی و تورم چالش‌های معیشتی را برای تمام کارکنان دولت ایجاد کرده است، ادامه داد: این موضوع مورد توجه شورا قرار داشته است و بنا بر همین ملاحظات ردیف بودجه جاری تصویب شد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک تاکید کرد: کارکنان شهرداری مطلع باشند در این خصوص شورای شهر مساعدت و توجه ویژه خود را در تدوین بودجه جاری و دریافتی کارکنان پرتلاش شهرداری مدنظر داشته و بر اساس قانون از دخالت در وظایف شهردار در خصوص نحوه اجرا و اعمال و چگونگی تخصیص اضافه کار و رفاهیات پرهیز کرده است.

میرنظامی در خصوص اصلاح سطح معابر شهری، عنوان کرد: همسان‌سازی دریچه تونل‌ها (منهول‌های) تأسیسات شهری شامل تونل تأسیسات شرکت‌های آب، برق، گاز و مخابرات در معابر شهری، همچنین پل‌های تعبیه شده در معابر، تقاطع‌ها باید مورد دقت و توجه فوری قرار گیرد و اصلاح آن‌ها طی یک برنامه زمانی مشخص انجام شود.

وی افزود: موارد بسیاری مشاهده شده است که به‌دلیل غیرهم‌سطح بودن این دریچه‌ها و پل‌های فلزی در تقاطع‌ها، کوچه‌ها و معابر سطح شهر آسیب‌های زیادی به خودروهای شخصی و عمومی توأم با خسارات مالی شده که توجه نکردن به این نقص، حق‌الناس و تضییع حقوق شهروندان است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک گفت: درخواست کمیسیون نظارت و حقوقی اصلاح و هم‌سطح سازی این دریچه‌ها و پل‌ها با سطح معابر و رفع سریع اینگونه اشکالات به‌منظور جلوگیری از نارضایتی شهروندان است.

کد خبر 745719

دیگر خبرها

  • وعده صادق درس عبرتی برای دشمنان انقلاب است
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اهدای گل توسط جمعی از بانوان بابلی به کارکنان نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور + تصاویر
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • تسلا ۱۰ درصد کارکنان جهانی خود را اخراج می‌کند
  • واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه
  • معلمان باید دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی آموزش دهند