Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-16@22:10:15 GMT

جراحی سهراب مرادی به دلیل دیسک کمر

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۴۱۴۹

جراحی سهراب مرادی به دلیل دیسک کمر

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: جمع‌بندی نشست کمیسیون پزشکی فدراسیون در خصوص آسیب دیدگی سهراب مرادی، لزوم انجام عمل جراحی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی گفت: سهراب مرادی قهرمان خوش اخلاق ورزش ایران و دارنده نشان طلای المپیک ، متاسفانه دچار آسیب دیدگی از ناحیه دیسک کمر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور نشست کمیسیون پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور شماری از همکاران متخصص و خود این وزنه‌بردار در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد و پس از انجام معاینات لازم و ارائه نقطه نظرات مختلف، در نهایت انجام عمل جراحی برای این ورزشکار از طرف کمیسیون تجویز شد.

وی گفت:طبیعی است که در نهایت خود بیمار برای درمانش تصمیم نهایی را می‌گیرد و باید دید تصمیم سهراب مرادی در این خصوص چه خواهد بود و انجام عمل جراحی را کدام همکار ما بر عهده خواهد گرفت. در هر صورت فدراسیون پزشکی ورزشی تا بهبودی کامل و بازگشت این قهرمان به دنیای قهرمانی در کنار او خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سهراب مرادی قهرمان المپیک رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از اتمام انتخابات کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون انجمن‌های ورزشی، حالا باید منتظر تعیین زمان مجمع انتخاباتی از سوی وزارت ورزش بود.
فدراسیون انجمن‌های ورزشی حدود ۲ ماه است که با سرپرستی اداره می‌شود و همچنان زمان انتخابات این فدراسیون نیز مانند تعداد قابل توجهی از فدراسیون‌ها مشخص نشده است.

هفته گذشته انتخابات کمیسیون‌های مربیان، ورزشکاران و داوران به پایان رسید که وزارت ورزش و جوانان نیز تا به حال به خاطر مشخص نبودن نتیجه این انتخابات برای اعلام زمان مجمع انتخاباتی فدراسیون دست نگاه داشته بود.

اعضای انتخاب شده برای کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران به شرح زیر است:

کمیته مربیان
۱-سید امیر خوشبین(جوجیستو)
۲-کیوان صفاییان(بیسبال)
۳-فرزانه جعفرزادگان(جوجیستو)
۴-راضیه امیری(جوجیستو)

داورها
۱-امید شیری(سپک تاکرا)
۲-سمیه شریفی(سافت بال)

ورزشکاران
۱-وحید ملکی(سپک تاکرا)
۲-مریم مراد منش(سپک تاکرا)
۳-ابتین نخجوانپور(بیس بال)
۴-محمد صفدری(بیس بال)
۵-زهرا رشوند(اسپوکس)
۶-رویا کاهنی(کریکت)

کد خبر 6079670

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه
  • مشخص شدن کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین
  • کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد
  • روایتی دست اول از عمل جراحی رهبر انقلاب
  • روایتی دست اول از عمل جراحی پروستات رهبر انقلاب | هدیه گران قیمتی که رهبری پس دادند چون... | رهبر انقلاب کوهپیمایی و پیاده‌روی روزانه دارند؟
  • مزایای بلفاروپلاستی پلک پایین
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان برای اولین بار انجام شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۵ فروردین