Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:15:37 GMT

جایگاه تک رقمی، هدف ورزش ایران در پارالمپیک 2020

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۴۳۲۸

جایگاه تک رقمی، هدف ورزش ایران در پارالمپیک 2020

سیزدهمین نشست ستاد بازی‌های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست که با حضور اعضای ستاد، مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، پولادگر و شعبانی بهار رؤسای فدراسیون‌های تکواندو و تیراندازی با کمان برگزار شد، در خصوص مصوبات جلسات پیشین، اولویت اعزام رشته‌ها بر اساس شانس مدال آوری و سایر موارد بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با توجه به برگزاری دور بعدی بازی‌های پاراآسیایی در سال ۲۰۲۲ به میزبانی چین، مقرر شد از این پس نشست ستاد بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، به صورت همزمان با بازی‌های ۲۰۲۲ همراه باشد.

بر این اساس مبنای ستاد بازی‌ها بر صعود پنج پله‌ای جایگاه ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ به نسبت پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ خواهد بود و در عین حال نیم نگاهی نیز به کسب جایگاه تک رقمی در این رویداد ورزشی وجود دارد.
برای بازی‌های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ همانند بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا، اولویت اعزام با رشته‌های مدال آور (با اولویت مدال طلا) است و این امر بر اساس متر و سنجش مشخصی تشخیص داده می‌شود، به این صورت که رکوردهای ورزشکاران بر اساس رویدادهای جهانی و آسیایی سه سال گذشته یعنی سالهای ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ رصد شده و بر اساس آن لیست اولیه افرادی که در اولویت مدال آوری، با در نظر گرفتن اولویت مدال طلا، هستند مشخص شده و مورد حمایت کمیته ملی پارالمپیک قرار می‌گیرند.

البته ذکر این نکته ضروری است که بر اساس مصوبه ستاد، وضعیت رکورد ورزشکاران و شرایط آمادگی آنها به صورت روزانه رصد و به روز رسانی می‌شود و در بازه زمانی سه ماهه، گزارش آن به اطلاع اعضای ستاد خواهد رسید و چنانچه ورزشکار رشته‌ای از اولویت‌های تعیین شده خارج شود، افراد حائز شرایط جایگزین خواهند شد.

نشست بعدی ستاد بازی‌های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ و پاراآسیایی ۲۰۲۲، روز دوشنبه، ۲۰ اسفند ماه در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پارالمپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر پیکان: ما هم رتبه تک رقمی میخواهیم

به گزارش ورزش سه، دیدار پیکان و هوادار در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در شرایطی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. محمد ناصری، دروازه‌بان پیکان، در خصوص این تساوی گفت: می‌دانستیم تیم هوادار در نیمه اول فشار وارد می‌کند تا بتواند نتیجه بگیرد و گل بزند و همین اتفاق هم افتاد. ما آنالیز کرده بودیم اما نتوانستیم درست انجام بدهیم و گل خوردیم. خدا را شکر بچه‌ها کامبک زدند و توانستیم با دو گلی که زدیم، بازی را برگردانیم.

او در خصوص شرایط مالی این باشگاه عنوان کرد: کارنامه باشگاه پیکان مشخص است.‌ من به عنوان کسی که چهار سال است در این تیم هستم، هر سال پولم را به صورت کامل دریافت کرده‌ام و از این بابت باشگاه هیچ مشکلی ندارد. کمااینکه پاداش‌های خوبی هم برای بازی‌ها گذاشته‌اند و جا دارد از مدیریت باشگاه، آقای مددی و دیگر دوستان و اعضای هیئت مدیره تشکر کتم که این انگیزه را به تیم دادند و خدا را شکر توانستیم نتیجه بگیریم و از آخر جدول جدا شویم.

ناصری با اشاره به اینکه قراردادش در پایان فصل به پایان می‌رسد، گفت: امسال قراردادم به پایان می‌رسد، اما قرارداد من با پیکان دلی است. باید ببینیم شرایط چطور است و صحبت کنیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

گلر پیکان در پایان در خصوص رتبه مدنظر این تیم در پایان فصل جاری گفت: ما در نیم فصل صحبت کردیم که انشالله بتوانیم فصل را با رتبه تک رقمی تمام کنیم و دنبال همین هم هستیم. فاصله امتیازی‌مان هم زیاد نیست و انشالله بتوانیم در بازی‌های رو در رو با حریفان، بازی‌ها را ببریم.

دیگر خبرها

  • معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش
  • گلر پیکان: ما هم رتبه تک رقمی میخواهیم
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • حقابه هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • حق‌آب هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • با مشعل المپیک پاریس روشن شد