Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیزدهمین نشست ستاد بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.در این نشست که با حضور اعضای ستاد، مسئولین کمیته ملی پارالمپیک، پولادگر و شعبانی بهار روسای فدراسیون های تکواندو و تیراندازی با کمان برگزار شد، درخصوص مصوبات جلسات پیشین، اولویت اعزام رشته ها بر اساس شانس مدال آوری و سایر موارد بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با توجه به برگزاری دور بعدی بازی های پاراآسیایی در سال ۲۰۲۲ به میزبانی چین، مقرر شد از این پس نشست ستاد بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، به صورت همزمان با بازی های ۲۰۲۲ همراه باشد.

بر این اساس مبنای ستاد بازی ها بر صعود پنج پله ای جایگاه ایران در بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ به نسبت پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ خواهد بود و در عین حال نیم نگاهی نیز به کسب جایگاه تک رقمی در این رویداد ورزشی وجود دارد.برای بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰همانند بازی های پاراآسیایی جاکارتا، اولویت اعزام با رشته های مدال آور (با اولویت مدال طلا) است و این امر بر اساس متر و سنجه مشخصی تشخیص داده می شود، به این صورت که رکوردهای ورزشکاران بر اساس رویدادهای جهانی و آسیایی سه سال گذشته یعنی سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ رصد شده و بر اساس آن لیست اولیه افرادی که در اولویت مدال آوری، با در نظر گرفتن اولویت مدال طلا، هستند مشخص شده و مورد حمایت کمیته ملی پارالمپیک قرار می گیرند.

البته ذکر این نکته ضروری است که بر اساس مصوبه ستاد، وضعیت رکورد ورزشکاران و شرایط آمادگی آنها به صورت روزانه رصد و به روز رسانی می شود و در بازه زمانی سه ماهه، گزارش آن به اطلاع اعضای ستاد خواهد رسید و چنانچه ورزشکار رشته ای از اولویت های تعیین شده خارج شود، افراد حائز شرایط جایگزین خواهند شد.نشست بعدی ستاد بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ و پاراآسیایی ۲۰۲۲، روز دوشنبه، ۲۰ اسفند ماه در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی تیراندازی چین مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳

شهردار شهرکرد گفت: پروژه‌های شهرداری بر اساس بودجه ۱۴۰۳ با اولویت پروژه‌های عمرانی آغاز شده است‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدحسین واحدیان در اولین جلسه بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: کارگروه‌های تخصصی برای اجرای پروژه‌ها تشکیل و فعالیت‌های عمرانی براساس بودجه سال‌جاری شروع شده است.

وی افزود: اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها براساس بودجه و درآمدزایی جزو دغدغه‌ها و اجرای پروژه‌ها به صورت عادلانه اولویت مدیریت شهری است.

شهردار شهرکرد با اشاره به بودجه ۱۶ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریالی سال‌جاری بیان کرد :۲۹ درصد بودجه معادل چهار هزار و ۸۶۷ میلیارد ریال مربوط به اعتبارات جاری و ۷۱ درصد آن معادل ۱۱ هزار و ۸۷۲ میلیارد ریال برای اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای است.

واحدیان ادامه داد: تلاش شود در بودجه سال‌جاری هزینه‌های جاری را به حداقل برسانیم و مسائل عمرانی، ترافیکی، تعریض و بازگشایی معابر و مسائل مختلف در حوزه فرهنگی و اجتماعی و سیما و منظر در اولویت قرار دهیم.

وی گفت: درآمدزایی هر سازمان و واحد باید مشخص و به صورت ماهیانه درآمدها بررسی شود.

کد خبر 739855

دیگر خبرها

  • آب گذاری ۱۶ درصد سردهنه‌های خاکی در گیلان
  • آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳
  • ۱۰ رویداد مهم ورزشی برای ایران سال ۱۴۰۲
  • آبگذاری ۵۹ سردهنه خاکی در گیلان
  • رشد ۲ رقمی تولید خودرو ایران/ جهش تولید خودروهای تجاری
  • سال اولین ها
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود
  • ترکیب ایران مقابل ترکمنستان؛ جانشین آزمون معرفی شد!
  • رونمایی از لباس داوطلبان بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران رهسپار چین می‌شود