Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وجود روابط سری و مخفیانه میان این رژیم و تمام کشورهای عربی به جز یک کشور اعتراف کرد.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، بنیامین نتانیاهو  نخست وزیر رژیم صهیونیستی، پیش از سفر به کنفرانس امنیت و صلح در ورشو لهستان اظهار داشت اسرائیل با تمام کشورهای عربی به استثنای سوریه روابط حسنه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آنچه در حساب شخصی وی در توئیتر آمده است، نتانیاهو اعلام کرد روابط با کشورهای عربی بسیار خوب است و در طول زمان در حال بهبود بوده است.

  وی مدعی شد اسرائیل هر روز علیه ایران و فعالیتش در منطقه کار می‌کند.

پیشتر کانال سیزدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی از تماس‌های سری نتانیاهو با محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی در پی امضای توافق هسته‌ای ایران و همچنین سفر رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی به عربستان و دیدار وی با رئیس سازمان اطلاعات سعودی خبر داده بود.

خبر دیگر اینکه رادیو عبری زبان کان رژیم صهیونیستی گزارش داد شماری از وزیران اسرائیلی به شدت به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به سبب اظهاراتش درباره تخلیه روستای فلسطینی الخان الاحمر در شرق شهر قدس حمله کرده‌اند. این رادیو امروز چهارشنبه به نقل از این وزیران که اشاره‌ای به نامشان نکرده، آورده است نتانیاهو برای تخلیه(بیرون راندن ساکنان آن) روستای الخان الاحمر پیش از انتخابات آتی اسرائیل با هدف جلب رای حامیانش برنامه‌ریزی می‌کند.

این وزیران صهیونیست که مخالف تخریب روستای الخان الاحمر فلسطینی نیستند، فقط با زمان آن مشکل دارند به طوری که گفته‌اند امکان تخلیه(تخریب) الاخان الاحمر در دسامبر ۲۰۱۸ یا ژانویه ۲۰۱۹ یا اکنون وجود داشته، ولی با آغاز نبرد انتخابات، نتانیاهو برای افزایش دستاوردهای سیاسی خود به ویژه میان شهرک‌نشینان(صهیونیست) تلاش می‌کند.

این وزیران از افیحای مندلبلیت دادستان کل خواسته‌اند مانع اجرای طرح‌های نتانیاهو به دلیل داشتن ابعاد و پیامدهای سیاسی که ممکن است بر روند و نتایج انتخابات تاثیر بگذارد، شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ارتباط با اعراب اعراب و اسرائیل بنیامین نتانیاهو رابطه اسرائیل و اعراب رژیم صهیونیستی نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه

با گذشت نزدیک به ۲۰۰ روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه اسناد افشاشده وزارت امور داخلی اسرائیل نشان می دهد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم با برگزاری جلسات نقد و ارزیابی راهبردی اهداف اسرائیل در جنگ غزه مخالفت کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اسناد افشاشده از وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی نشان می دهد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هرگونه بحث و تبادل نظر راهبردی پیرامون اهداف جنگ در غزه را رد کرده است.

براساس جزئیات افشاشده از یکی از اسناد وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی نتانیاهو علی رغم درخواست سایر اعضای حاضر در کابینه جنگی اسرائیل از مخالفت خود با هرگونه بحث و تبادل نظر در مورد اهداف تجاوز ارتش اسرائیل به غزه سخن گفته است.

این سند وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی بیانگر آن است که در اوایل ماه آوریل در کابینه جنگی توافقی مبنی بر لزوم تبادل نظر و برگزاری جلسات راهبردی در رابطه با اهداف اسرائیل از حمله به غزه صورت می پذیرد، اما نتانیاهو از آن تاریخ تا به اکنون از پذیرش این درخواست دیگر اعضای کابینه مزبور سر باز زده است.

تمسخر نتانیاهو در کانال 12 اسرائیلژنرال صهیونیست: نتانیاهو شکست در غزه را پذیرا شود!

 

خودداری نتانیاهو از تشکیل جلسات نقد و ارزیابی عملکرد رژیم صهیونیستی در نوار غزه در شرایطی است که به رغم تحمیل 7 ماه جنگ فراگیر بر نوار غزه، نظامیان این رژیم همچنان در تحقق اهداف اولیه خود از این جنگ همچون آزادی اسرای صهیونیست دربند گروه های مقاومت فلسطین در غزه و همچنین نابودی حماس و سایر گروه های مقاومت ناکام مانده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • رژیم‌صهیونیستی نمی‌تواند تا ابد بجنگد
  • رژیم صهیونیستی تحمل تا ابد جنگیدن را ندارد
  • حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه