Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران به جرم توهین و نشر اکاذیب محکوم شد.

پس از درج خبری خلاف واقع و توهین‌آمیز در مرداد ماه امسال در یکی از خبرگزاری‌ها به نقل از عضو شورای شهر تهران علیه شهردار اسبق تهران محمدباقر قالیباف اقدام به شکایت از این فرد کرد.

رأی این پرونده در دادگاه کیفری ۲ مجتمع قضایی کارکنان دولت تهران، صادر و این عضو شورا را در مورد توهین و نشر اکاذیب مجرم و مستحق مجازات دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرلوحی در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌ها گفته بود که شهرداری را با ۵۲ هزار میلیارد بدهی تحویل دادند، پرداخت‌های سال آخر دوران قالیباف همگی خاص بوده است، مدیریت شهری گذشته با اقداماتی همچون کمک به احزاب، مداحان، مسجد‌ها در امور کشور دخالت می‌کردند.

حکم صادره از سوی دادگاه بدوی بوده و محکوم علیه می‌تواند ظرف مدت قانونی نسبت به حکم صادره اعتراض کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهردار تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل استاندارد استان از جزای نقدی یک واحد صنفی خبر داد.
پژوهش افزود: بر اساس رأی صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، متصدی یک واحد صنفی که اقدام به توزیع و فروش لوله‌های PVC (پولیکا) بدون علامت استاندارد کرده بود، به پرداخت مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و کالای مذکور به نفع سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی توقیف شد.
وی یادآور شد: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تمرکز، توزیع و فروش کالا‌های مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد +جزئیات
  • جزئیات حکم توماج صالحی/ دادگاه انقلاب اصفهان او را به اعدام محکوم کرد
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • ۱۰ ماه حبس برای تهدید کننده کنسولگری ایران در پاریس
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد