Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:24:10 GMT

یک خوزستانی سرمربی تیم ‌ملی گلف جوانان ایران شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۴۶۱۲

یک خوزستانی سرمربی تیم ‌ملی گلف جوانان ایران شد

اهواز - ایرنا - رییس هیات گلف خوزستان گفت: مربی بازیکن ساز خوزستانی با حکم فدراسیون گلف به عنوان سرمربی تیم‌ ملی گلف زیر 18 سال منصوب شد.

رضا علیجانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: درحکمی از سوی حمید عزیزی، رییس فدراسیون گلف کشور، گودرز مولایی مربی کنونی تیم ملی ‌حفاری در لیگ برتر گلف، به عنوان سرمربی تیم‌ ملی گلف زیر 18 سال (جوانان) انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امیدواریم با حضور این مربی خوزستانی در تیم ملی شاهد نتایج بهتری در رویدادهای مختلف کشوری باشیم.
وی با بیان اینکه گلف خوزستان قدمت زیادی در کشور دارد گفت: باشگاه های ملی حفاری، نفت و همچنین باشگاه های خصوصی در خوزستان فعال هستند. هیات های آبادان، مسجد سلیمان، امیدیه نیز اکنون در حال فعالیت بوده و سایر هیات های شهرستان ها نیز در حال راه اندازی هستند.
علیجانی با بیان اینکه خوزستان قطب اصلی ورزش گلف کشور است و همواره نقش مهمی در ارتقای ورزش گلف داشته افزود:شاید بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی از گلف بازان خوزستانی باشند.
رییس هیات گلف خوزستان گفت: در خصوص طرح های استعداد یابی در خوزستان برنامه های مدونی طراحی کردیم و قصد داریم با کمک مدرسان درجه یک داخلی در جهت ارتقای سطح گلف خوزستان اقداماتی انجام دهیم.
9879/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش گلف يك خوزستان سرمربي تيم ملي جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ

به گزارش "ورزش‌سه"، طی روزهای اخیر و پس از اتفاقات رخ داده در لیگ دسته اول ابهامات زیادی درباره محل میزبانی استقلال ملاثانی آبی پوش از سپاهان وجود داشت که امروز جلسه‌ای در استان خوزستان با حضور مسئولان باشگاه‌های ورزشی و مسئولان سیاسی برگزار شد و در پایان به این جمع بندی رسیدکه ورزشگاه فولاد آره‌نا میزبان مصاف استقلال ملاثانی و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بشود.

با این حال هنوز نامه رسمی از سوی خوزستانی‌ها به سازمان لیگ ارسال نشده و به همین دلیل هنوز به صورت رسمی نمی توان گفت که فولاد آره‌نا میزبان مصاف سپاهان و استقلال خواهد بود.

به همین دلیل باشگاه سپاهان در انتظار ارسال رسمی نامه از سوی مسئولان استان خوزستان و دریافت ابلاغ از سوی فدراسیون است تا ابهامات انها درباره محل برگزاری مسابقه از بین برود.

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • اعزام ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی