Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@02:23:49 GMT

باید نظارت بر بازار را تقویت کنیم

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۴۸۹۶

باید نظارت بر بازار را تقویت کنیم

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه هیئت دولت روز چهارشنبه «۲۴بهمن»   در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ما باید نظام توزیع را سازمان دهیم، اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در این زمینه برنامه دارد و بر اساس آنچه آقای رحمانی اعلام کرد، مانور نظارت از هفته آینده آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ما کار ترخیص کالا‌های اساسی را که امروز در بنادر و گمرکات وجود دارد هرچه سریعتر تسهیل می‌کنیم. بر این اساس در ارتباط با گوشت قرمز یک کار اساسی صورت گرفت و قرار شد در مورد سایر کالا‌های اساسی هم گمرکات ما ورود پیدا کنند.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: اگر بتوانیم هم عرضه کالا‌های اساسی و هم نظارت بر بازار را تقویت کنیم، به کاهش پدیده مذموم گران فروشی کمک کرده‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی هیات دولت کالای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است

به گزارش حوزه استانهای خبرگزاری تقریب،احمد وحیدی ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران از مازندران به عنوان در گرانبها یاد کرد و افزود: ظرفیت‌های انسانی ارزشمند و بزرگ و مردمان صمیمی و بزرگوار و جریان دانشی قوی دارد.

وی با اظهار اینکه جریان معنوی قوی در مازندران وجود دارد، به سابقه ورزشی و علمی استان اشاره و اضافه کرد: مازندران استان برجسته و مهم در کشور و پیشران در حوزه اقتصاد کشور است.

وی سفر ۲۰ میلیون گردشگر را از دیگر ظرفیت‌های مازندران برشمرد و گفت: انتخاب استاندار برای این استان کار بسیار مشکلی است تا بتوانیم فردی جامع الاطرافی را انتخاب کنیم.

وزیر کشور عملکرد استاندار سابق مازندران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: استاندار سابق فداکارانه و ایثارگرانه در مازندران خدمت کرده است و خدا را شاکر هستیم که مدیران صبورانه و ایثارگرانه ایستادگی می‌کنند.

وحیدی با عنوان اینکه دشمنان نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشور را ببینند، گفت: برخلاف تبلیغات سو معاندان، مدیران باپشتکار، خدوم و ایثارگر در حال خدمت به مردم هستند.

وزیر کشور با اشاره به توفیقات دولت در حوزه‌های مختلف نظیر دیپلماسی اقتصادی گفت: مبارزه با فساد جزو شعارهای مهم و اساسی دولت کنونی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: مازندران استان بسیار مهمی است و باید فردی را انتخاب می‌کردیم که کارهای بزرگ شروع شده را در استان دنبال کند از این آقای یوسف نوری را که ظرفیت بزرگی هستند، را انتخاب کردیم.

وزیر کشور استاندار جدید مازندران را طراح و برنامه ریز مناسب ذکر کرد و گفت: امیدواریم با حضور آقای یوسف نوری کارهای خوبی در استان مازندران با بهره گیری از ظرفیت‌های مهم استان صورت گیرد.

وحیدی به ابلاغیه مقام معظم رهبری درباره اقتصاد دریامحور اشاره کرد و گفت: بهره وری و جهش تولید نیز مساله مهمی به شمار می‌رود و مازندران در حوزه تولید، کشاورزی و گردشگری سرآمد است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالا‌ها نیست
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود