Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: ظرفیت‌های نخستین موزه تخصصی کودک ارومیه برای افزایش خلاقیت و نوآوری کودکان و نوجوانان این استان به‌کارگیری می‌شود. ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، جواد زاهدی در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی که تا پایان 24 بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه برپاست در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های اداره کل کانون فکری پرورش کودکان و نوجوانان این استان اظهار داشت: در روزهای آتی افتتاح موزه کودک با حضور مقامات کشوری و استانی انجام می‌شود و این موزه در اختیار کودکان و نوجوانان قرار گرفته و گام خوبی برای آزمون و تجربه آنان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: موزه کودک در 500 متر مربع طراحی شده و دارای 5 غرفه و 3 کارگاه عملی است تا بتوانیم با مجموعه کمک مربیان این موزه را به مرحله بهره‌برداری برسانیم و کمک بسیار موثری برای آموزش غیرمستقیم کودکان فراهم می‌کند و یک مرکز پژوهشی خواهد بود.

زاهدی افزود: به تازگی سه تن از اعضای کودک و نوجوان در جشنواره نقاشی بلغارستان حائز نشان نقره و دیپلم افتخار شده‌اند که مجموعاً 58 اثر به این رویداد ارسال شده بود که از ایران مجموعاً 21 اثر در این جشنواره حائز رتبه شده‌اند.

فرآیند ساخت موزه دفاع مقدس گیلان به مرحله تجهیز کارگاه رسیدبازدید از موزه تاریخ طبیعی اردبیل رایگان استسفیران و نمایندگان کشورها از موزه دفاع مقدس بازدید کردند+عکس

وی گفت: امسال برای نخستین بار جشنواره پویانمایی تهران، آثار پویانمایی و انیمیشن این جشنواره 12 الی 16 اسفند ماه برای کودکان و نوجوانان کانون استان نمایش داده خواهد شد و این انیمیشن‌ها در سه سطح کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها طراحی شده‌اند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اظهار داشت: کانون زبان ایران در شهرهای بوکان، خوی، سلماس و مهاباد جذب مدرس زبان را خواهند داشت و تا 30 بهمن ماه امکان ثبت نام از طریق سایت کانون وجود دارد و زمینه مساعدی برای رشد فرهنگ زبان‌آموزی در استان است.

انتهای پیام/ ز

R41361/P/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی رحماندوست اظهار داشت: از مدت‌ها پیش قطعه شعرهایی تهیه کرده‌ام و به دنبال نشر یک مجموعه از این اشعار هستم، در این مجموعه به ویژه روی انبیا در کربلا کار می‌کنم؛ تقریبا پیامبری نیست که رد پایی در کربلا نداشته باشد.

نویسنده کتاب «رای حلال» گفت: اکنون اثری برای کودک و نوجوان در دست تالیف و نگارش ندارم، اما همچنان در این زمینه علاقه‌مند به نوشتن هستم؛ پس از اتمام مجموعه جدید شعرم به سراغ ادبیات کودک و نوجوان هم خواهم رفت.

رحماندوست در پاسخ به این سوال که آیا ایده جدیدی برای نوشتن درباره و برای کودکان و نوجوانان در زمان حاضر دارید، گفت: برای ارتباط با کودکان باید آنها را به خوبی تحویل گرفت و این که خودمان را به عالم کودکان درآوریم تا احساس نکنند تافته جدابافته‌ای هستند.

وی اظهار داشت: اگر ما کودکان را به گونه‌ای تحویل بگیریم و همبازی آنها شویم، آنقدر صمیمی می‌شوند که ما را در فضاهای فکری، خیالی و بازی خودشان راه می‌دهند. فکر می‌کنم همانند بچه بودن، حرف زدن و رفتار کردن در ارتباط با آنها سخت و نیازمند خلاقیت است.

نویسنده لنگه کفش تصریح کرد: تلاش می‌کنم خلاقیت‌هایی را در آثارم برای کودکان بگنجانم تا با گرفتن ارتباطی درست با کودکان و نوجوانان بتوانم آثاری بی‌نظیر و مطابق با ذائقه و مخاطبان خلق کنم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم
  • فعالیت های کانون مرزهای یادگیری را گسترش می دهد
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد