Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالکاظم طالقانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مسابقات فوتبال نوجوانان مناطق کشور در گروه هفتم به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.
وی افزود: این رقابت ها با حضور تیم ‌های کیان رامهرمز، ملی ‌حفاری اهواز، نفت و گاز گچساران، انرژی پارس جنوبی و نماینده شهرکرد برگزار خواهد شد که نمایندگان خوزستان از شانس بالایی برای صعود به مرحله بعد برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:در افتتاحیه این رقابت ها تیم های کیان رامهرمز و ملی حفاری به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی حفاری با نتیجه سه بر 2 به برتری رسید؛ همچنین تیم پارس جنوبی جم با نتیجه چهار بر 2از سد تیم نفت و گاز گچساران گذشت.
وی برنامه ریزی برای رشد و شکوفایی فوتبال پایه ها را از مهمترین اهداف این هیات دانست و افزود: با گرفتن میزبانی مسابقات کشوری و قهرمانی تیم های خوزستان، شاهد حضور نفرات بیشتری در اردوهای تیم های ملی پایه خواهیم بود.
9879/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پارس جنوبی تیم ملی تیم های ملی فوتبال نفت و گاز جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های متقاضی حضور در لیگ سراسری کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان فرصت دارند تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه نسبت به اعلام آمادگی به هیئت‌های کشتی استان مربوطه و در ادامه ثبت نام در این رقابت‌ها اقدام نمایند.
شرایط شرکت در این رقابت‌ها به شرح زیر است:
۱) مسابقات دارای جوایز نقدی ویژه می‌باشد.
۲) اوزان کشتی: ۴۵-۴۸-۵۱-۵۵-۶۰-۶۵-۷۱-۸۰-۹۲-۱۱۰ کیلوگرم.
۳) شرایط سنی: کشتی گیران متولد ۱۱/۱۰/۱۳۸۶ لغایت ۱۰/۱۰/۱۳۸۹ مجاز به شرکت در این مسابقات می‌باشند.
۴) تعداد تیم‌ها از هر استان بصورت نامحدود می‌باشد.
۵) شروع رقابت‌ها در نیمه دوم خرداد ماه سال جاری پس از پایان امتحانات مدارس می‌باشد.
۶) ورودی مسابقات لیگ باشگاه‌های نوجوانان برای هر تیم شرکت کننده مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال است که تیم‌های متقاضی حضور باید ورودیه اعلام شده را به حساب فدراسیون کشتی واریز کنند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • افزایش دما و رطوبت در راه خوزستان
  • احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند