Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:54:57 GMT

تیم فوتبال 90 ارومیه مقابل مس کرمان متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۵۲۱۱

تیم فوتبال 90 ارومیه مقابل مس کرمان متوقف شد

ارومیه- ایرنا- تیم فوتبال 90 ارومیه در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته یک کشور /جام آزادگان/ در دیدار خانگی با تساوی بدون گل مقابل مس کرمان متوقف شد.

به گزارش ایرنا این دیدار عصر امروز چهارشنبه در زمین چمن تختی ارومیه در میان تشویق نزدیک به سه هزار تماشاگر مشتاق که یک صدا شعار «یاشاسین ارومیه» را فریاد می زدند، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وحید بیاتلو سرمربی تیم 90 ارومیه در آغاز این دیدار مهدی خسروی را به عنوان دروازه بان در کنار یامین فلاح، میرعلی سلیمانی، محمد عبادزاده، داوود شاهوراقی، فرشاد اسدی، محمد جلیزی، پیمان پورصادقی، رضا نبی زاده، وحید نعمتی و محمد زینالی به میدان فرستاد.
برای تیم مس کرمان نیز سیدمهدی اسلامی در درون دروازه، محمدحسین حیدری، مهدی شکوری نژاد، فرزاد حسین خانی، علی مرزبان، حمید کاظمی، احسان جودکی، امین جهان کهن، محمدوحید اسماعیل بیگی، میلاد باقری و عیسی پرتو به میدان رفتند.
قضاوت این دیدار را «حسین زیاری» با کمک «محمد شاکر، مهدی نورمحمدی و رضوان سرشار» بر عهده داشتند و فریدون اصفهانیان ناظر فدراسیون در این مسابقه بود.
تیم 90 ارومیه در نیمه نخست چند موقعیت گلزنی خود را از دست داد.
محمد زینالی بازیکن تیم 90 ارومیه در دقیقه 33 از داور مسابقه کارت زرد گرفت.
سرمربی تیم 90 ارومیه در نیمه دوم سه تعویض انجام داد که طی آن محمد جلیزی، صائب محبی و فرزاد محمدی به زمین آمدند، ولی این ترفند نیز موجب گلزنی شاگردانش نشد.
تیم 90 ارومیه با این تساوی هم اکنون با کسب پنج برد، هفت تساوی و 9 باخت و اندوختن 22 امتیاز در رتبه دهم جدول قرار دارد و سه شنبه آینده /30 بهمن ماه/ در هفته هفتم دور برگشت این رقابت ها میهمان تیم آلومینیوم اراک خواهد بود.
تیم فوتبال 90 ارومیه پنجشنبه گذشته در هفته پنجم رقابت های دور برگشت لیگ دسته یک کشور /جام آزادگان/ مقابل میزبان خود گل ریحان البرز با یک گل شکست خورد.
تیم های گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، اکسین البرز، قشقایی شیراز، کارون اروند خرمشهر، مس کرمان، شاهین شهرداری بوشهر، سرخ پوشان پاکدشت، بادران تهران، فجر سپاسی، شهرداری تبریز، مس رفسنجان، ملوان بندرانزلی، 90 ارومیه، خونه به خونه بابل و شهرداری ماهشهر16 تیم حاضر در رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور است.
امسال پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم 90 ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه ای به خود گرفت ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان آذربایجان غربی است؛ حمایتی که طی ماه های اخیر توسط استاندار آذربایجان غربی تبلور یافته است.
7156/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ دسته يك 90 اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین و در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پرسپولیس میهمان صنعت نفت است. این دیدار در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.   پرسپولیس هم اکنون با ۴۹ امتیاز در رتبه دوم جدول رده‌بندی است و صنعت نفت هم با ۱۶ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارد.   سرخپوشان پایتخت در این دیدار با ترکیب امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • بازگشت عربستان به مسابقات با کسب پیروزی مقابل استرالیا
  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ساروی چهارمین مرد طلایی کشتی فرنگی + فیلم