Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@09:10:44 GMT

اعدام 3 نفر از اعضای اخوان المسلمین

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۵۴۹۴

اعدام 3 نفر از اعضای اخوان المسلمین

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری روسیاالیوم؛ منابع امنیتی اعلام کردند: 3 تن از اعضای اخوان المسلمین به اتهام قتل نبیل فراج، یکی از فرماندهان پلیس مصر اعدام شدند.

نبیل فراج 5 سال پیش در حادثه حمله به ساختمان پلیس کرداسه، کشته شد.

13 نفر از نیروهای امنیتی در آگوست 2013 در حملات افراد مسلح کشته شده بودند که این سه نفر متهم به مشارکت در کشتار مرکز پلیس کرداسه، از بین بردن ساختمان آن و آتش زدن تعدادی خودروی پلیس و در اختیار داشتن سلاح‌های سنگین بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: اخوان المسلمین حسم اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت در ساختمان وزرا کذب است

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فاتب طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب است و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ مأموریت‌های پلیس ندارد.

براساس اعلام پلیس یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای ۹ مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم، چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودروها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر گردید و در ایام نوروز به زندان منتقل می‌شود.

بنا بر دستور قضائی برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به محلِ جرم اعزام که حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه، که با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مرکز پزشکی منتقل و برابر اظهاراتِ تخصصیِ کادرِ درمان متهم از قرصِ نامعلوم استفاده نموده و فوت شده است.

گفتنی است دلایل این اقدامِ متهم توسط پلیس و مقامات قضائی تحتِ پیگیری و بررسی بوده و تصاویر و مستندات در خصوص اقداماتِ تبهکارانه این فرد منتشر گردیده است.

اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6080141

دیگر خبرها

  • یونیسف: ۱۴ هزار کودک فلسطینی کشته شدند
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • توجه به پیوست فرهنگی در اجرای طرح های عمرانی
  • فوت در ساختمان وزرا کذب است+فیلم
  • فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • در پی وقوع سیل حداقل ۱۲ نفر کشته و ۵ نفر مفقود شدند