Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد عدیلی پور، دبیر استانی یازدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در حاشیه یازدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر گفت: نشست "نقد و بررسی ۴ دهه نقاشی معاصر ایران" با حضور محمدرضا جرجر زاده، کارشناس ارشد نقاشی و عضو هیات مدیره انجمن، امین بختیاری، نقاش، فرهاد پروین، دکتری فلسفه هنر و سرور محمودی، کارشناس ارشد نقاشی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریم شجاع، مدیر اجرایی استانی یازدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر بیان کرد: "چهل نمایشگاه، چهل شهر" در شهر‌های شوشتر، دزفول و بهبهان نیز برگزار خواهد شد و قطعا در آن ۳ شهرستان هم تصمیم به برگزاری جلسات نقد و بررسی دارند.

گفتنی است؛ این نشست فردا پنجشنبه، ۲۵ بهمن ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در اهواز، محل نمایشگاه گالری کینو واقع در بلوار پاسداران، سه راه فرودگاه، بین زاهد و وطن، پلاک ۷۳۸ برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/گ

برگزاری نشست و بررسی تاریخچه نقاشی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای تجسمی اخبار هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز

به‌مناسبت هفته بزرگداشت سعدی شیرازی، کارگاه آموزشی «بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودکان و نوجوان معاصر» ویژه کتابداران، فعالان فرهنگی حوزه کودک و نوجوان و اعضای نونگاه و نوجوان کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

این نشست با حضور و تدریس فرهاد حسن‌زاده و مژگان شیخی دو نویسنده مطرح ادبیات کودکان و نوجوان اجرا خواهد شد.

کارگاه آموزشی «بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودکان نوجوانان معاصر» امروز دوشنبه، ۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در سالن کتابدار کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی شهر شیراز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این دوره آموزشی را به صورت زنده از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars مشاهده کنند.

این دوره آموزشی به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس با همکاری اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • اثر زیبای احصایی در دوسالانه ونیز رونمایی شد
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • بررسی بخش شهرسازی مسابقه معماری یادمانی و طراحی مکان رویدادها
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز