Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : اقساط سررسیده امهال وام‌های کشاورزان خسارت دیده انجام شدکشاورزان خسارت دیده از خشکسالی و سرمازدگی براساس ماده ۳۳ قانون ششم توسعه از تاریخ یکم آبان ماه سال ۹۷ تا ۲۸ اسفندماه ۹۸ به مدت سه سال امهال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وقوع حوادث طبیعی مثل خشکسالی و سرمازدگی در سال زراعی ۹۶ در استان کرمانشاه، گفت : با توجه به وقوع این حوادث طبیعی اقساط سررسید ۷۱۰۶ کشاورز استان به مدت سه سال امهال شد.

وی کل تسهیلات مشمول امهال را ۶۴۰ میلیارد تومان دانست و گفت: هزینه امهال دولت ۴۰ میلیارد تومان است که تسهیلات از ۸ میلیون تومان تا ۴۰ میلیون تومان کشاورزان را پوشش می‌دهد که به بانک‌های عامل اعلام شده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه سررسید اقساط مهر ۹۶ تا اسفندماه ۹۷ برای تسهیلات ۸ تا ۴۰ میلیون تومانی است، بیان کرد: البته کشاورزان به بخش مشمول امهال توجه داشته باشند تا شاهد انباشت اقساط معوق شده نباشیم.

بالایی با اشاره به اینکه حدود ۲۰۰۰ خودروی آسیب دیده در زلزله ۷.۳ ریشتری سال گذشته که مورد ارزیابی اولیه قرار گرفتند، بیان کرد: با موافقت هیئت وزیران تسهیلات قرض‌الحسنه ۵۰ میلیون ریالی برای این تعداد خودرو خسارت دیده پرداخت می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

اقساط سررسیده امهال وام‌های کشاورزان خسارت دیده انجام شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه کشاورز‌ها ۱۰۰ میلیون تن هنداونه را برداشت و بسته بندی می‌کنند (فیلم)

 

 

 

منبع: فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند برداشت و بسته بندی صد‌ها تن موز در یک مزرعه بزرگ در اکوادور (فیلم) فرآیند جوجه کشی، پرورش و بسته بندی گوشت هزاران اردک (فیلم) فرایند پرورش، برداشت و بسته بندی هزاران تن انبه توسط کشاورزان استرالیایی (فیلم)

دیگر خبرها

  • پاسخ رضا کرمانشاهی، معاون باشگاه تراکتور به تهدید باشگاه سپاهان
  • چگونه کشاورز‌ها ۱۰۰ میلیون تن هنداونه را برداشت و بسته بندی می‌کنند (فیلم)
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • ۱۷۱۷۶ کرمانشاهی در طرح پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • آکادمی گردشگری خوراک در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • ‌عکس/ جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز
  • جشن تولد امام حسن (ع) در بلوار کشاورز
  • تامین کود مورد نیاز کشاورزان برای کشت‌های بهاره
  • بانک مرکزی امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه را ابلاغ کرد
  • امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه ابلاغ شد