Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-15@05:10:34 GMT

اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۶۳۹۶

اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه

زاهدان- ایرنا- روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از حمله انتحاری تروریست های تکفیری به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام و شهادت و مجروح شدن جمعی از آنان در جاده خاش -زاهدان خبر داد.

به گزارش ایرنا در بخشی از این اطلاعیه آمده است: در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت گرفت، جمعی از حافظان مرزهای میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند
7316 **6081

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سپاه عمليات تروريستي سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۶۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده جدید هوانیروز ارتش معرفی شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، آئین تکریم و معارفه فرمانده هوانیروز ارتش روز سه شنبه - ۲۲ اسفندماه - با حضور امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، فرماندهان پیشکسوت این نیرو و تعدادی از خانواده های شهدا در ستاد فرماندهی هوانیروز برگزار شد.

با پیشنهاد امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی و با تصویب سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ دوم قاسم خاموشی به عنوان فرمانده جدید هوانیروز منصوب شد.

فرمانده جدید هوانیروز پیش از این در پایگاه‌های مختلف هوانیروز در سراسر کشور و همچنین مدتی به عنوان جانشین فرمانده هوانیروز انجام وظیفه کرد.

بیش از این امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش بود. وی از سال ۱۳۹۵ تا اسفند سال ۱۴۰۲ به عنوان فرمانده هوانیروز انجام وظیفه کرد.

در دوران امیر قربانی هوانیروز به دستاوردهایی از جمله طراحی و ساخت انواع دوربین‌های پرواز در شب، تولید انواع موشک‌های حیدر و شفق و ارتقا برد موشک‌ها دست یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک تغییر در ارتش
  • امیر قربانی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش شد
  • معاون جدید هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش منصوب شد
  • نیروی زمینی ارتش در اوج آمادگی است
  • معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش منصوب شد
  • مهار آتش سوزی در پاساژ حیدری زاهدان
  • خبر مهم فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره تجهیزات نظامی
  • فرمانده جدید هوانیروز معرفی شد + عکس
  • حکم جدید فرمانده کل ارتش؛ فرمانده جدید هوانیروز منصوب شد
  • فرمانده جدید هوانیروز ارتش معرفی شد