Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور،مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: مهارت آموزی و توانمند سازی عملی دانش آموزان دوره متوسطه اول که آماده ورود به دوره متوسطه دوم هستند و در موقعیت انتخاب رشته قرار دارند، می‌تواند مسیر شغلی آینده آنان را مشخص کند.

وی در ادامه با اشاره به نقش برپایی بازارچه‌ها در ایجاد فضای شاد و با نشاط برای دختران، افزود: دانش آموزان در این بازارچه با تکیه بر آموزش‌های کلاس درس، محصولات خود را با هدف تمرین عملی بازاریابی، تبلیغات و فروش کالا‌ها که نتیجه ایجاد حس اعتماد به نفس و خوداتکایی دختران دبیرستان شاهد هدی است، به معرض فروش و عرضه قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان با اشاره به برگزاری بازارچه کارآفرینی در غرفه‌های مختلف، گفت: محصولات و تولیدات عرضه شده در غرفه‌ها دسترنج دانش آموزان به همراهی اولیاء و دبیران آنان است که به عنوان یک تجربه شیرین برای دانش آموزان باقی می‌ماند.

گفتنی است، در غرفه‌های مختلف این بازارچه دست سازه‌های هنری، نقاشی، آینه کاری، سفالکاری، غذا‌های محلی، شیرینی پزی و دیگر تولیدات دانش آموزی، در معرض دید قرار گرفت.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش کارآفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به اجرای طرح موفق طرح مدرسه تابستانی مهارت در استان گفت: در سال گذشته ۹ هزار و ۱۵۹ دانش آموز کسب مهارت را در دوره‌های آموزشی مختلف آغاز کردند.


حسن کامرانی فرد افزود: این افراد در مجموع ۷۱۹ هزار و ۲۶۱ نفر ساعت آموزش مهارتی را در شهرستان‌های استان گذرانده اند.


وی گفت: در سال ۱۴۰۲ در مراکز دولتی استان ۲۸ هزار و ۴۷۲ نفر، در ۱۹ گروه هدف، بیش از ۳ میلیون و ۸۱۸ هزار و ۴۴۱ نفر ساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را گذرانده اند.

دیگر خبرها

  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر خوانساری
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • برگزاری امتحانات شبه‌نهایی برای کنترل استرس دانش‌آموزان
  • قدردانی دانش آموزان قزوینی از سپاه پاسداران
  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنرمندان بسیجی و دانش آموزان در آباده
  • ثبت سفارش کتاب درسی از فردا؛ ۲۸ فروردین
  • رقابت ۲۵ هزار دانش‌آموز بویراحمدی در مسابقات قرآنی
  • شادی دانش آموزان اصفهانی از "وعده صادق"