Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از شوک قابل توجه قیمت‌ دارد به نحوی که قیمت انواع خودروهای داخلی از ۵ تا ۱۵ میلیون تومان گران شده است. آفتاب‌‌نیوز : =بازار امروز خرید و فروش خودرو با شوک قابل توجه قیمت‌ها روبه‌رو است به نحوی که قیمت انواع خودروهای داخلی از 5 تا 15 میلیون تومان گران شده است. فعالان بازار دلیل این افزایش قیمت را فروش خودرو مطابق با حاشیه بازار توسط خودروسازان می‌دانند این درحالی است که هنوز عرضه خودرو به بازار انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افزایش قابل توجه قیمتها باعث شده تا هیچ معامله‌ای در بازار انجام نشود و اکثر خریداران خودرو با توجه به قیمت‌ها دست از خرید کشیده و منتظر ثبات بازار هستند. فروشندگان خودرو معتقدند خودروسازان چندین بار درخواست قیمت‌گذاری خودرو متناسب با حاشیه بازار را اعلام کرده بودند که امروز به هدف خود دست پیدا کرده و با وجود فروش خودرو با حاشیه بازار هیچ عرضه‌ای ندارند.
در بازار امروز قیمت پراید 111 به مرز 45 میلیون تومان و پژو 405 به مرز 70 میلیون رسیده است همچنین قیمت پژو 205 تیپ 5 نیز 81 میلیون تومان و قیمت دنا به مرز 100 میلیون رسیده است.
در حال حاضرپژو206 صندوق‌دار با افزایش 5 میلیون تومانی با قیمت 81 میلیون تومان ، پژو 206 تیپ 2 با افزایش 5 میلیون تومانی با قیمت  70 میلیون تومان، پژو206 تیپ 5 با افزایش 6 میلیون تومانی قیمت 75 میلیون تومان، پراید 111 با افزایش 3 میلیون تومانی با قیمت 43 میلیون و 500 هزار تومان، استپ وی با افزایش 2 میلیون تومانی با قیمت 137 میلیون تومان، سمند EF7  با افزایش 3 میلیون و 500 هزار تومانی با قیمت 72 میلیون و 500 هزار تومان و رانا با افزایش 6 میلیون تومانی با قیمت 67 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.
 همچنین چانگان با افزایش 9 میلیون تومانی با قیمت 140 میلیون تومان و دنا با افزایش 15 میلیون تومانی با قیمت 98 میلیون تومان به فروش می‌رسد.
قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز 1397/11/23  به شرح زیراست:

منبع: تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قیمت خودرو دنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت سکه در بازار تهران

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین) بازار طلای تهران و بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با یک میلیون و ۴۰۷ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، ۴۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۴۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز، به قیمت ۲۶ میلیون تومان داد و ستد شد.

همچنین ربع سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با رشد ۱۰۰ هزار تومانی، هفت میلیون و ۲۰۰ تومان داد و ستد شد.

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار طلای تهران با ۶۰ هزار تومان افزایش به قیمت سه میلیون و ۸۲۲ هزار تومان قیمت خورد.

 

دیگر خبرها

  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • جوجه یک روزه گران شد؟ | فروش جوجه با این قیمت ها تخلف است
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار؛ کوئیک،دنا، تارا و انواع پژو چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین + جدول
  • ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، تیبا، سمند، شاهین و کوییک + جدول