Web Analytics Made Easy - Statcounter

کواچ معتقد است بازی نکردن لیورپول قبل از بازی روز سه شنبه، امتیاز منفی برای بایرن مونیخ نیست.

طرفداری - بایرن مونیخ روز جمعه باید در خانه آگزبورگ به میدان برود.

به گزارش اسکای، نیکو کواچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی شرکت کرد:

مانوئل نویر تمریناتش را از سر گرفته است. همه چیز خوب به نظر می رسد. او یکی از گزینه های ما برای بازی روز جمعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هیچ دلیلی برای استراحت دادن به بازیکنان مان در روز جمعه نداریم. ما زمان کافی برای ریکاوری داشتیم و همه بازیکنان تیم آماده هستند. نباید آگزبورگ را دست کم بگیریم. اولرایش همیشه باید آماده باشد تا وقتی نیاز داشتیم، در ترکیب تیم قرار گیرد.

از کواچ سوال شد آیا تاریخ دقیق بازگشت آرین روبن مشخص است؟

نه خیر.

در ادامه به این نکته اشاره شد که قبل از بازی روز سه شنبه، لیورپولی ها هیچ بازی دیگری ندارند.

بد نیست کمی استراحت کنند. مخصوصا بعد از بازی های زیادی که داشتند. ولی خوب این یک امتیاز منفی برای ما نیست.

وی در ادامه افزود:

بازی روز جمعه برای ما مهم است چون وضعیت تیم قبل از بازی با لیورپول را مشخص می کند. بدین ترتیب می توانیم یک نیروی حرکت آنی برای بازی با لیورپول به دست بیاوریم. نمی توانم این نکته را رد کنم که برخی از همین حالا به بازی با لیورپول فکر می کنند. ولی ما باید در بازی روز جمعه پیروز شویم تا فاصله با دورتموند را کم کنیم. ما کاملا متمرکز شده ایم.

سرمربی بایرن در نهایت گفت:

اگر گل های زیادی بزنید، مهاجمان تیم خوشحال خواهند بود. اگر کلین شیت کنید، دروازه بان و مدافعان تیم خوشحال خواهند بود. من همان حرف قبلی ام را تکرار می کنم: خط دفاعی تیم هاست که باعث می شود به قهرمانی برسند. از نظر من، دفاع کردن آسان تر از حمله کردن است. ولی خوب باید سخت کار کنید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است

سرمربی آرسنال ضمن تمجید از بازی بایرن مونیخ، به فاصله موجود بین آرسنال و سایر تیم‌ها اشاره کرد. 

طرفداری | آرسنال برای پنجمین بار توسط بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. 

هفته کابوس‌وار توپچی‌ها تکمیل شد. آرسنال که ابتدای هفته با شکست مقابل استون ویلا صدر جدول را از دست داده بود، در سفر به آلیانتس آرنا نتوانست کاری انجام دهد و با باخت 1-0، از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. میکل آرتتا در مورد بازی تیمش با بایرن مونیخ گفت:

از نتیجه نهایی خیلی ناراحت و ناامید هستم. این یک بازی با اختلاف بسیار کم بود. در بازی رفت دو گل ضعیف دریافت کردیم. امروز با تمام قوا به میدان آمدیم و من واقعا از بازیکنانم، به خصوص در نیمه اول، راضی هستم. بازی‌ای بود که می‌شد دید یک اشتباه یا درخشش فردی می‌توانست باعث تغییر نتیجه شود. ما به اندازه کافی محوطه جریمه خودمان را خوب دفاع نکردیم.

چرا آرسنال امشب موقعیت خاصی نتوانست ایجاد کند؟ 

به حریف هم باید اعتبار داد. وقتی آنها به شیوه‌ای که بازی کردند، بازی می‌کنند، در هم شکستن بایرن مونیخ سخت است. ما در نیمه دوم تلاش کردیم تا آن انگیزه را حفظ کنیم. این بازی‌ها هرگز با تعداد زیادی موقعیت گل فوق‌العاده همراه نیستند. موقعیت‌ها خیلی کم هستند. حالا زمان کنار بودن با بازیکنانمان و حمایت از آنهاست.

آیا آرسنال به پیروزی و صعود باور نداشت؟ 

نمی‌دانم به باور بازیکنان مربوط می‌شد یا نه. گل آنها را در موقعیت خیلی خوبی قرار داد. بازیکنان را دیدم و عملکردشان را بررسی کردم. ما فاقد جادوی لازم برای باز کردن بازی و عبور از سد بایرن بودیم. به همین دلیل است که حذف شدیم.

حذف زودهنگامی برای تیم آرتتا محسوب می‌شود؟ 

ما 14 سال بود که چنین بازی‌ای انجام نداده بودیم (یک چهارم). دلیلی برای این فاصله وجود دارد. می‌خواهیم همه چیز را در یک فصل به سرعت پیشرفت دهیم. این فاصله‌ها از چیز دیگری ناشی می‌شوند که ما هنوز آن را نداریم. برای باشگاه‌های دیگر رسیدن به این سطح هفت، هشت یا ده سال طول کشید.

 اجتناب از تحت تاثیر قرار گرفتن از این باخت در مسیر قهرمانی لیگ برتر؟ 

 

باید کنار بازیکنان باشیم. کاری که ما باید انجام دهیم این است که در کنار آن‌ها  باشیم، از بازیکنان آرسنال حمایت کنیم و به آنها عشق و محبت بدهیم. باید خودمان را جمع و جور کنیم چون روز شنبه بازی خیلی مهمی داریم. ما واقعا آن برد را می‌خواهیم و باید نشان دهیم که توانایی برگشتن به شرایط خوب را داریم.

آخرین جمله در مورد احساس شکست امشب؟ 

ناامیدی وجود دارد. امشب از بین نخواهد رفت، اما قول می‌دهم که تا فردا کاملا روی ولوورهمپتون تمرکز می‌کنیم. وقتی ۱۰ برد پشت سر هم داریم، اکنون زمان حمایت از بازیکنان آسان است. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • ده روسی: با احترام به میلان، ما صعود می‌کنیم
  • آرسنالی‌ها از سفر به مونیخ می‌ترسند!
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست
  • افزایش فاصله ایران با اقتصاد جهانی با تعطیلی پنج‌ شنبه و جمعه
  • تصمیم عجیب: ستاره لیورپول فروخته می‌شود
  • حالا نوبت رسانه‌ها است تا پیروز جنگ روایت‌ها شوند