Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@08:14:26 GMT

اعلام هزینه های جشنواره فیلم فجر97

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۶۸۱۷

صراط:

ابراهیم داروغه‌زاده دبیر این دروه از جشنواره اظهار داشت: در ادامه شفاف سازی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین در ادامه سیاست های این وزارتخانه در راستای انتشار جداول مالی به مانند دوره گذشته که بعد از اتمام جشنواره رقم هزینه‌ها اعلام شد امسال هم تا 20 اسفند ماه گزارش عملکرد مالی جشنواره سی و هفتم منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، وی با قدردانی از حضور پرشور سینماگران و اهالی رسانه در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر افزود: این حضور، مشارکت گسترده مردم را در این رویداد فرهنگی در پی داشت و موجب ایجاد شور و نشاط اجتماعی در ایام‌الله دهه مبارک فجر شد.
داروغه‌زاده از برپایی مراسم تجلی اراده ملی در اوایل اسفندماه خبر داد و گفت: با برگزاری این مراسم و معرفی برگزیدگان سازمان ها و نهادها، سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر رسما به پایان خواهد رسید.
به گزارش ایرنا ، در راستای ادامه اقدام در راستای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات ، سازمان امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سال گذشته و در ادامه هم سال جاری اقدام به انتشار تمامی اسناد مالی ، دریافت و پرداخت ها ، قراردادهای منعقده با مراکز و سازمانها و بخش های خصوصی و دولتی کرده است.
این روند همچنان نیز با اولویت شفاف سازی برای اطلاع رسانی به افکار عمومی صورت می گیرد که با جدیت در حال انجام است.

** جشنواره فیلم فجر 37 در یک نگاه

سی‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان فرهنگی و هنری شامگاه 9 بهمن در پردیس تئاتر تهران آغاز به کار کرد.
در این دوره از جشنواره به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده‌، 22 فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ)، 3 اثر در بخش پویانمایی، 10 فیلم در بخش نگاه نو، 7 فیلم کوتاه و 5 مستند به رقابت پرداختند.
نمایش عمومی فیلم‌ها در پردیس سینمایی ملت تهران و 56 سالن سینما در مراکز استان‌ها تا 22بهمن ماه 97 ادامه یافت.
سی‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر دوشنبه شب 22 بهمن ماه 97 با معرفی و تجلیل از برگزیدگان این دوره جشنواره به کار خود پایان داد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فرهنگی سینما تئاتر تلویزیون سایر حوزه ها رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آنیتا، گمشده در اخبار» در یک جشنواره خارجی اکران می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، مستند انیمیشن کوتاه «آنیتا، گمشده در اخبار» در جدیدترین حضور جهانی خود در چهل‌وسومین دوره جشنواره استانبول ترکیه حضور می‌یابد. این رویداد از تاریخ ۲۹ فروردین تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر استانبول برگزار می‌شود.

این فیلم به کارگردانی بهزاد نعلبندی در بخش مستند بین‌المللی با آثار مهمی از سینمای جهان رقابت می‌کند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «در ۵ آبان ۱۳۹۹، یک قایق بادی سواحل دانکرک فرانسه را ترک می کند تا ۱۹ مهاجر غیرقانونی را به انگلستان برساند اما پس از چند دقیقه واژگون می شود. هفت مهاجر در کانال مانش غرق می‌شوند، پنج نفر آنها یک خانواده کرد ایرانی به نام ایران‌نژاد بودند که در آرزوی زندگی بهتر به این سفر سخت رفته بودند و این فیلم در مورد آن خانواده است.»

این فیلم ۱۷ دقیقه‌ای ساخته جدید بهزاد نعلبندی است که ساخته قبلی او با عنوان «کاغذ پاره‌ها» در جشنواره‌های سینمایی جهان و ایران حضور داشت و جوایزی کسب کرد.

«آنیتا، گمشده در اخبار» پیش از این در جشنواره‌های جیلاوا کشور چک، توکیو انیمه ژاپن، هیوستون آمریکا، بیست و هشتمین جشنواره فیلم انیمیشن کاتالونیا؛ انیماک، بیرمنگام انگلستان حضور یافته و در جشنواره انیمیشن هند حضور داشته است.

عوامل فیلم انیمیشن «آنیتا، گمشده در اخبار» عبارتند از طراح صدا: انسیه ملکی، آهنگساز: مصطفی محمودی، نویسنده، کارگردان، تدوینگر، انیماتور و تهیه کننده: بهزاد نعلبندی، پخش بین المللی: شرکت مستقل‌های ایرانی با مدیریت محمد اطبایی، مدیر روابط عمومی: نغمه دانش آشتیانی.

کد خبر 6064113 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» در یک جشنواره خارجی اکران می‌شود
  • قطاری که از ایستگاه آموزش به جشنواره بازی‌آرا رسید
  • ادامه جشنواره نوروزی تلویزیون با «تنگه ابوقریب»
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • ثبت سه اثر تاریخی در فهرست آثار ملی
  • برگزاری دهمین دوره جشنواره سبزه‌آرایی، سفره هفت‌سین و پخت شیرینی و کلوچه محلی در ملایر
  • جشنواره لاله‌های کرج اردیبهشت برگزار می‌شود